نسخه چاپی

قاتلان 15 هزار شهروند ایرانی پرچم شرافت گروه‌های مسلح در سوریه!

وبسایت رادیو فرانسه در گزارشی به جزئیات همكاری سازمان منافقین با گروه‌های تروریستی و بقایای رژیم صدام در سوریه پرداخت.

وبسايت راديو فرانسه در گزارشي به جزئيات همکاري سازمان منافقين با گروه‌هاي تروريستي و بقاياي رژيم صدام در سوريه پرداخت.
در اين گزارش با بيان اينکه اعضاي سازمان مجاهدين (منافقين) در کنار ارتش آزاد و گروه‌هاي وابسته به القاعده در جنگ عليه سوريه شرکت دارند، آمده‌است: آنها جزو اتباع 38 کشوري هستند که در سوريه و در جنگ عليه حکومت بشار اسد حضور دارند. مجاهدين خلق (منافقين) در مناطق مرزي اردن و سوريه به ايجاد پايگاه مبادرت کرده‌اند و آن را بيمارستان مي‌خوانند اين مرکز از جمله حلقه‌هاي ارتباطي سازمان و ارتش آزاد سوريه است.

اين گزارش مي‌افزايد: همکاري‌هاي مجاهدين با ارتش آزاد سوريه بيشتر در مناطق مرزي آن کشور با اردن متمرکز و در رابطه با گروه تحت فرمان عزت ابراهيم معاون سابق صدام صورت مي‌گرفت. سالهاي طولاني حضور نيروهاي سازمان در عراق روابط لازم را براي ادامه همکاري‌هاي اين گروه و طرفداران صدام، بعد از سقوط رژيم بعثي در بغداد، فراهم آورد و اين همکاري‌ها با آغاز جنگ در سوريه ابعاد تازه‌اي يافت.

راديو فرانسه اضافه کرد: موضوع حضور نفرات وابسته به سازمان در جنگ داخلي سوريه زماني ابعاد تازه‌اي يافت که گزارش‌هايي غيررسمي پيرامون کشته شدن دو تن از وابستگان آنها در ضمن درگيري با نيروهاي امنيتي سوريه منتشر شد. محتواي اين گزارش با اطلاعات رسمي انتشار يافته از سوي دولت انگليس و گزارش رسمي اخضر ابراهيمي کاملاً همسو به نظر مي‌رسد.

راديو فرانسه با اشاره به اينکه «حضور افراد وابسته به مجاهدين خلق [منافقين] در ترکيه و انتقال آنها به سوريه بدون اطلاع مقامات امنيتي دولت آنکارا تا حدودي غيرقابل هضم است نوشت: اعضاي اين سازمان در شهر استانبول کاملاً فعال هستند و دولت ترکيه در حد امکان تحرک آنها را از نزديک زير نظر دارد.

وب‌سايت راديو فرانسه در ادامه با مرور سوابق خيانت‌آميز سازمان تروريستي منافقين در جنگ تحميلي صدام عليه ملت ايران نوشت: سازمان در سال 1367 و تنها شش روز پس از قبول قطعنامه 598 شوراي امنيت مبني بر اعلام آتش‌بس با عراق توسط دولت جمهوري اسلامي با ايران مستقيماً درگير جنگ شد.

عمليات نظامي ياد شده که جمهوري اسلامي آن را مرصاد مي‌خواند و مجاهدين از آن به نام فروغ جاودان ياد مي‌کنند، بدنبال نقض آتش‌بس توسط ارتش صدام و پيشروي آنها به سمت خرمشهر آغاز شد. مسعود رجوي وعده داده بود که در فاصله 48 ساعت به تهران خواهد رسيد اما عمليات نظامي ياد شده به شکست کامل سازمان ختم شد و هزاران کشته و مجروح از سازمان برجاي ماند. اکنون از تعداد اعضاي سازمان کاسته شده و ماندگان در سازمان نيز به سن سالخوردگي رسيده‌اند.

يادآور مي‌شود سازمان منافقين قادر به عمليات جنگي نيست و نوعا در عمليات تروريستي و غافلگيري و قتل‌عام افراد بيگناه مشارکت مي‌کند.اين سازمان بيش از 15 هزار شهروند بيگناه را در ايران به شهادت رسانده و از اين حيث کلکسيون افتخارات! گروه‌هاي مسلح تروريستي در سوريه و حاميان آمريکايي- سعودي آنها را کامل مي‌کند. آمريکا به تازگي سازمان منافقين را از فهرست گروه‌هاي تروريستي خارج کرده بود و وزير خارجه اوباما در مقابل اعتراض يکي از سناتورها که به اين اقدام اعتراض داشت گفته بود؛ اين سازمان مي‌تواند براي آمريکا مفيد باشد!

۱۳۹۲/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...