نسخه چاپی

برنامه ویژه انجمن پادشاهی برای انتخابات

هفته گذشته سلطنت‌طلبان ورشكسته، نشستی در پاریس برگزار كردند كه در حاشیه آن تعدادی از عناصر ساواك رژیم ستمشاهی و از سرحلقه‌های گروهك تروریستی انجمن پادشاهی، با ارائه طرحی ویژه خواهان اقدامات تروریستی در آستانه انتخابات شدند.

به گزارش نما به نقل از دیده‌بان، هفته گذشته شورای ربع‌پهلوی که افتضاحات بسیاری را به بار آورده بود، تلاش کرد با برگزاری نشستی در پاریس از آبرو‌ریزی بیشتر جلوگیری کند. اما نکته قابل توجه این نشست وجود حاشیه پررنگ‌تر از متن بود.

در همین راستا برخی از سر‌شبکه‌های گروهک تروریستی انجمن پادشاهی و از اعضای سابق ساواک رژیم ستمشاهی با وعده‌های دروغین اخذ پناهندگی در اروپا و آمریکا پادوهای دون‌پایه ربع‌پهلوی را تحریک به اقدامات تروریستی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری کردند. این اظهارات مورد استقبال دیگر اعضای شرکت‌کننده در نشست خصوصا ربع‌پهلوی نیز قرار گرفت.

برپایه این خبر «آیدین خوش‌بینانی»، «سوزی یاشار» و «اردوان مفید» طرحی ویژه درباره آموزش و حمایت مالی از عناصر ضدانقلاب به خصوص کسانی که سال‌ها در انتظار اخذ اقامت اروپا و آمریکا بوده و عمر خود را بی‌نتیجه برای کسب پناهندگی سیاسی سپری کرده‌اند و اکنون داوطلب خدمت به رژیم پادشاهی و برنامه‌های خرابکارانه و تروریستی آن هستند، نوشته و به شورای به‌اصطلاح ملی ارائه کرده‌اند.

خوش‌بینانی به کسانی که داوطلب خدمت به سلطنت‌طلبان ورشکسته هستند، وعده داده ضمن حمایت مالی قابل توجه از آنان در صورت بازگشت به ایران و اجرای نقشه‌های شوم شورای ربع‌پهلوی برای عملیات تروریستی در ایران، در صورت بروز مشکلاتی امکان خروج فوری آنان را از ایران نیز فراهم مي‌کنند! یکی از روش‌های همیشگی جذب نیرو توسط سلطنت‌طلبان در خارج از کشور سوءاستفاده از افرادی است که به دنبال پناهندگی سیاسی هستند، آنها با دادن وعده‌های دروغین و پرداخت اندکی پول افراد را جهت انجام اهداف شوم خود فریب می‌دهند. خاطر‌نشان می‌شود، گروهک تروریستی انجمن پادشاهی در فروردین‌ماه سال 1387 در یک عملیات تروریستی حسینیه شهدا وابسته به کانون رهپویان وصال در شهر شیراز را مورد هدف قرار داد كه در پی این اقدام وحشیانه 14 نفر به شهادت رسیدند که از جمله آنان می‌توان به به شهادت رسیدن 2 کودک اشاره کرد.

۱۳۹۲/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...