نسخه چاپی

رهبر شیعیان پاكستان اهانت تروریست های سوری به مرقد حجربن عدی را محكوم كرد

رهبر شیعیان پاكستان و قائم مقام شورای وحدت ملی پاكستان حضرت آیت الله سید ساجد علی نقوی در پیامی هتك حرمت مزار صحابه پیامبر را بدست ایادی استكبار جهانی شدیدا محكوم نمود.

به گزارش نما، وی با تاکید بر اینکه ایادی استکبار جهانی با سوزاندن و منهدم کردن مزار مطهر صحابه جلیل القدر پیامبر عظیم الشان چهره کریه و پلید خود را به دنیا نشان دادند افزود: این عناصر شرپسند همان گروهی هستند که آلت دست استکبار و شیطان شده و در پاکستان ، افغانستان ، عراق و در دیگر کشورهای اسلامی قران کریم را به آتش کشیدند و توهین به مقدسات اسلامی تبدیل به عادتشان شده است . خواه آن مقدسات ذات اقدس پیامبر اکرم باشند و یا از اهلبیت ایشان باشند و خواه از صحابی جلیل القدر ایشان باشد .
آیت الله سید ساجد علی نقوی در ادامه افزود:این اقدامات می تواند زمینه جسارت و هتاکی صهیونیست ها را فراهم کند که با این زمینه مسجد الاقصی را به آسانی مورد توهین قرار داده و یا حتی تخریب کنند . این عناصر سفاک و بی دین در اصل می خواهند برای نیل به اهداف ناپاک خود با بر انگیختن احساسات مسلمانان ، توجه آنان را از مسائل اصلی و بنیادی منحرف ساخته تا اهداف شیطانی خود را محقق کنند
به گزارش خبرگزاری جعفریه ، رهبر شیعیان پاکستان در پایان از امت اسلامی درخواست نمود در مقابل این اقدامات سفاکانه و بی شرمانه متحد شده و دست به اعتراضات همگانی بزنند البته باید ازانجام اقداماتی که فرصت ایجاد اختلاف بین مسلمین را به عناصر شرپسند و دشمنان اسلام بدهد پرهیز نمود.

۱۳۹۲/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...