نسخه چاپی

بلیط پدر خوانده های سیاسی سوخته است!

افرادی كه در پازل پدر سالاری خودنمایی میكنند خود بهتر می دانند كه با پیشرفت های فكری در سطح عمومی جامعه تاریخ مصرف بازی های سیاسی ایشان تمام شده است.


عرصه تاثیر گذار سیاست ، از دیر باز عرصه ای برای رقابت رجال قدرتمندو فکور جوامع بشری بوده است .

در این میدان همچنین همه سنین از جمله پیر و جوان پای به عرصه رقابت گذاشته و در راه رسیدن به آرمان های جامعه خود و البته اهداف مادی و معنوی با تکیه بر حس برتری جویانه خود حضور پیدا کرده و به رقابت های مختلف اعم از سالم و ناسالم پرداخته اند .
اما عرصه سیاسی کشورمان نیز تا ساعاتی دیگر شاهد ثبت نام مهره های تاثیر گذار جامعه از احزاب و گروه های مختلف که شامل اعتلاف ها و افراد مستقل می باشند خواهد بود .

در طول چند ماه گذشته تحرکات برخی از این کاندیداهای به اصطلاح احتمالی تنها به سخنرانی در تهران و یا تجمعات دانشگاهی پایتخت معطوف نبوده بلکه این کاندیداهای احتمالی به تکاپویی مثال زدنی برای جذب و جلب آرای مخاطبان پرداخته و فعالیت خود را در شهرستان ها و استان های کشور پیگیری و به سفرهای دوره ای روی آورده اند .

در میان این کاندیداها هستند اشخاصی که بدون کمترین هزینه و با بیان یک کد رمز انتخاباتی از قلب پایتخت افکار عمومی را به گفتار و سیاست های خود مشغول می سازند و آن ها همان رجال سیاسی راس امور سیاسی ابتدای انقلاب تا کنون هستند که مردم با آنها کاملا آشنا هستند .

این افراد نه تنها به سفر های تبلیغاتی نیاز ندارند بلکه برای عده ای بعنوان پدرخوانده سیاست به حساب آمده و حتی در کوچک ترین مسئله برای کسب تکلیف به ایشان مراجعه می کنند .

ازآنجا که این پدرخواندگی برای بعضی از رجال سیاسی برای اهالی سیاست محرز گردیده ، شبهه آمدن یا نیامدن پدر سیاسی شان در صحنه های مهم سیاسی پریشان فکری بسیاری هم برای این عده از ارادتمندان پدر سیاسی و هم برای افکار عمومی به بار خواهد آورد .

لذا اکنون در آستانه انتخابات یازدهم ریاست جمهوری با حضور حداکثری کاندیداها مواجه هستیم و همه این کاندیدا ها خوب می دانند اگر پدرخوانده وارد عرصه شود هیچ شانسی برای ورود به عرصه ندارند .

البته هر روز خبر های ضد و نقیضی در مورد آمدن و یا نیامدن پدرخوانده سیاسی جریانات سیاسی به گوش می رسد ولی باید تا ساعاتی دیگر صبر کرد و به اعلام اسامی ثبت نام کنندگان دل خوش داشت .

اگر داستان پدر سالاری و پدر خواندگی این بار هم تکرار شود باید منتظر تکرار اتفاقاتی باشیم که سال ها کشور با آن دست و پنجه نرم کرده و دیگر تاب تحمل آن را ندارد .

گفتنی است افرادی که در پازل پدر سالاری خودنمایی میکنند خود بهتر می دانند که با پیشرفت های فکری در سطح عمومی جامعه تاریخ مصرف بازی های سیاسی ایشان تمام شده است.

۱۳۹۲/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...