نسخه چاپی

هاآرتص: مردم اسرائیل نمی دانند چه خطری تهدیدشان می كند

مردم اسرائیل نمی دانند چه اتفاقی برای آن ها افتاده است و آنها ظاهراً از این امر كه احتمال دارد امنیت آنها نیز تحت تاثیر قرار بگیرند، غافل هستند.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در مقاله ای با اشاره به حمله اسرائیل به سوریه نوشت: «بعد از اینکه اسرائیل دو سال تمام از ورود به اوضاع بحرانی تغییرات در کشورهای عربی خود را دور نگه داشت، به نظر می رسد می خواهد به این موضع خود پایان دهد و در این قضیه ورود پیدا کند. برای سال های زیادی است که سوریه به عنوان یکی از دشمنان جدی اسرائیل تلقی می شود و خصومت بین دو طرف افزایش یافته است.»



هاآرتص در ادامه نوشت: «روزنامه هایی مانند نیویورک تایمز علت حمله اسرائیل به سوریه را منهدم کردن محموله ایرانی دانسته اند که قرار بوده از سوریه به فتح انتقال پیدا کند اما باید گفت این نشانه ای از یک جنگ است. باید توجه داشت که همچنان خطر تلافی کردن سوریه علیه اسرائیل زیاد است.»



هاآرتص در مطلبی دیگر به افزایش ناامنی ها برای اسرائیل اشاره کرد و نوشت: «منطقه با حمله اسرائیل، وارد یک زمان بسیار حساس و خطرناک شده است. مردم اسرائیل نمی دانند چه اتفاقی برای آن ها افتاده است و آنها ظاهراً از این امر که احتمال دارد امنیت آنها نیز تحت تاثیر قرار بگیرند، غافل هستند. با توجه به ناآرامی های سوریه و اینکه هواداران بشار اسد چیزی را برای از دست دادن ندارند، اقدامات تلافی جویانه سوریه، خطرناک تر هم شده است زیرا آنها دست به هر کاری خواهند زد تا از سوریه دفاع کنند. به هر حال نتانیاهو وارد این جنگ شده است. در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود که او برای شهروندان خود علت این حمله را بازگو خواهد کرد.»

9.jpg

۱۳۹۲/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...