نسخه چاپی

حربه نامزدهای ریاست جمهوری؛ دوری از سیاست های احمدی نژاد

كاندیداهای احتمالی كرسی ریاست جمهوری ایران، در شعارهای خود سعی می كنند خودشان را از شخصیت احمدی نژاد دورجلوه و رویكردی نرم و آرام را سرلوحه كاریشان قرار دهند.

به گزارش سایت نیوزدی، خبرگزاری آسوشیتدپرس که به تحلیل رقابت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ایران پرداخته بود، نوشت: «کاندیداهای احتمالی کرسی ریاست جمهوری ایران، در شعارهای خود سعی می کنند خودشان را از شخصیت احمدی نژاد دور جلوه و رویکردی نرم و آرام را سرلوحه کاریشان قرار دهند. دوره 8ساله ریاست جمهوری احمدی نژاد همراه با طرح سوالاتی در خصوص هولوکاست و تلاش برای محو کردن اسرائیل از روی کره زمین به مراحل بسیار سختی رسیده بود و زیر سایه برخی اختلاف نظرها با رهبری ایران به پایان راه خود نزدیک می شود.»



آسوشیتدپرس افزود: «کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری بر اساس وجهه ای که از احمدی نژاد در جامعه، بر اساس نظرسنجی ها به دست آورده اند، سعی می کنند شخصیت خود را متفاوت و کاملا دور از احمدی نژاد نشان دهند تا بتوانند در انتخابات 14 ژوئن آراء بیشتری را به سوی خود جلب کنند. البته باید توجه داشت که آیت الله سید علی خامنه ای به عنوان رهبر عالی و فرماندهی کل قوا تصمیم نهایی را در خصوص مذاکرات هسته ای و مسائل جنگی اتخاذ می کند اما رئیس جمهور نیز به عنوان چهره منتخب مردم می تواند تاثیرات به سزایی در این روند ایجاد کند.

0000000.jpg

۱۳۹۲/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...