نسخه چاپی

در نشست معاونت هنري وزارت ارشاد مطرح شد

از شایعه خواندن اجرای نذری تا خارج شدن توپ ساختمان اداره تئاتر از معاونت هنری

معاون امور هنری وزارت ارشاد گفت: ساخت‌و‌ساز ساختمان اداره تئاتر از حوزه معاونت هنری خارج شده و معاونت اداری و مالی وزارت ارشاد باید اقدامات لازم در مورد این ساختمان انجام دهد.

به گزارش نما به نقل از فارس نخستین نشست خبری حمید شاه‌آبادی معاون امور هنری وزارت ارشاد در سال 92 صبح امروز 16 اردیبهشت ماه در تالار وحدت برگزار شد.

*ساختمان اداره تئاتر در اختیار ما نیست

معاون امور هنری وزارت ارشاد درباره وضعیت ساخت‌و‌ساز ساختمان اداره تئاتر اظهار داشت: کار از حوزه معاونت هنری خارج شده است زیرا ساختمان اداره تئاتر نه به نام و نه در اختیار ماست بلکه این اداره در اختیار معاونت اداری و مالی وزارت ارشاد است و آنها باید اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: متاسفم که کاری که باید به طور اصولی زودتر از اینها برگزار می‌شد، بار مالی بسیاری را به ما وارد کرد و به نتیجه نرسید.


* جشنواره تئاتر خیابانی ایران همان مهرماه در مریوان برگزار می‌شود


شاه‌آبادی درباره دلیل برگزار نشدن جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی ایران که قرار بود نیمه اردیبهشت ماه در تهران برگزار شود، نیز بیان داشت: این جشنواره قرار بود تا زمان برگزاریش به مهرماه موکول شود اما مسئولان مریوان ادعا کردند که همان مهر ماه برگزار شود بنابراین به دلیل محدودیت مالی و عدم هماهنگی لازم این جشنواره همان مهر ماه و در مریوان برگزار خواهد شد.


* اجرای نذری تئاتر خیابانی شایعه است


وی اجرای نذری نمایش‌های تئاتر خیابانی توسط دفتر تئاتر خیابانی را شایعه دانست و گفت: چنین چیزی وجود ندارد و شایعه است.

۱۳۹۲/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...