نسخه چاپی

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي

اصولگرایان از لیست های پراكنده برای شوراها پرهیز كنند

عکس خبري -از ليست هاي پراکنده براي شوراها پرهيز شود

جریانات اصلاح طلب و انحرافی از چهره های مشهور و غیرتخصصی مثل برخی هنرمندان و ورزشكاران برای ورود به شورای شهر استفاده می كنند.

به گزارش نما محمدمهدی اسلامی در گفتگو با خبرنگار « تهران پرس »، درباره لزوم وحدت اصولگرایان در برگزاری انتخابات شوراهای شهر اظهار داشت: برای بررسی دقیق تر موضوع باید رجوع کنیم به اتفاقات سال 88 و موارد مشابهی را خدمت دوستان اصولگرا یادآوری کنیم که باعث شکاف رأی ميان تهران و کلان شهرها، با ديگر آراي کشور شد.
عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي در ادامه با بیان این مطلب که سبك زندگی در کلان شهرها عوض شده و از سنتی به مدرن تغییر کرده است، ابراز داشت: در بخشي از شهرهای بزرگ نوعی نگاه ناشي از تکنوکراسی و سکولار را شاهد هستیم که عدم حضور دين در ساحت جامعه را خواستارند و این مطابق سلیقه و دیدگاه اصلاح طلبان نیز هست از این رو در کلان شهرها گرایش به سمت اصلاح طلبان كمي بیشتر از ديگر نقاط كشور است.
وی بر همین اساس تصریح کرد: اما در شهرهای كوچكتر و روستاهاي کشور که سبك زندگي ايراني برقرار است؛ بنیان مذهبی تری دارند، رویکرد اصولگرایی بیشتر به چشم می خورد و موفق تر است.
اسلامی در ادامه با اشاره به این نکته که جریانات اصلاح طلب و انحرافی از چهره های مشهور و غیرتخصصی مثل برخی هنرمندان و ورزشکاران برای ورود به شورای شهر استفاده می کنند، گفت: این جریانات می خواهند با استفاده از محبوبيت اين چهره ها در حوزه غير مرتبط با شوراي شهر، كسب راي داشته و با بزرگنمايي اين آرا و یک قیاس مع الفارق بگویند که داراي پايگاه اجتماعي گسترده هستند.
مدیر موسسه مطبوعاتي «شما»(وابسته به حزب موتلفه) در پایان با هشدار خطر محسوسی که جریان اصولگرایی را نشانه گرفته است، تأکید و خاطرنشان کرد: براي ممانعت از تقسيم آراي اصولگرايان در چند سبد، باید از ارائه لیست های پراکنده برای انتخابات شورای شهر در جریان اصولگرایی پرهیز کرده و وحدت داشته باشیم چرا که جریانات اصلاح طلب و انحرافی با داشتن آراي كمتر اما متمركز از همین شکاف ها استفاده می کنند و به اهداف خود که مغاير اهداف كلان نظام است ، دست پیدا می کنند.

۱۳۹۲/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...