نسخه چاپی

فتنه بر علیه شیعه د ر مدینه

در ادامه ی دشمنی خاندان آل سعود با مكتب حقه ی تشیع، نشستی تحت عنوان " گفتگو با روافض" در تاریخ 24-27 آوریل ماه گذشته در دانشگاه مدینه برگزار شد.این نشست، حتی با عنوان خود، جهت دار بودنش را به نمایش می گذارد، به طوریكه از یك سو لفظ گفتگو را به كار می برد و از سوی دیگر با به كار بردن لفظ "روافض" به كسانی كه سفارش به گفتگو با آنها می شود توهین می كند

به گزارش نما به نقل از « شیعه نیوز»، در ادامه ی دشمنی خاندان آل سعود با مکتب حقه ی تشیع، نشستی تحت عنوان " گفتگو با روافض" در تاریخ 24-27 آوریل ماه گذشته در دانشگاه مدینه برگزار شد.

این نشست در سلسله نشست های " گفتگو با روافض(به تعبیر آنان)" برگزار شد، حتی با عنوان خود، جهت دار بودن خود را به نمایش می گذارد، به طوریکه از یک سو لفظ گفتگو را به کار می برد و از سوی دیگر با به کار بردن لفظ "روافض" به کسانی که سفارش به گفتگو با آنها میشود توهین می کند.

گفتنی است چندی پیش نیز، قرار بود وزارت اوقاف و ارشاد اسلامی عربستان سعودی، کنفرانسی با عنوان " عقیده و هدف رافضه! در حال و آینده"، در مسجد "بازغی" تبوک و با سخنرانی "ابراهیم عثمان فارس" یکی از اساتید وهابی دانشگاه ملک سعود برگزار کند.

اما امارت تبوک عربستان به دلیل اعتراض شدید شهروندان و شخصیت‎های مختلف این کنفرانس را لغو کرد."ابراهیم الفارس" از علمای وهابی که مسؤول برگزاری این کنفرانس بود، پس از لغو آن به شدت خشمگین شده و ادعا کرد که حسینیه‌های شیعیان در شرق عربستان، حکام را مورد لعن قرار می‌دهند، در حالی که امارت قطیف و وزارت اوقاف و ارشاد عربستان هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند.شهروندان، نویسندگان و فرهنگیان شیعه عربستان از لغو این کنفرانس ابراز خوشحال کردند

۱۳۹۲/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...