نسخه چاپی

صحت گل قهرمانی استقلال تایید شد

رییس كمیته دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال می‌گوید محسن تركی به درستی برای استقلال در دیدار برابر فولاد پنالتی گرفت.

به گزارش نما به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رئیس دپارتمان داوری درباره قضاوت‌ دیدارهای لیگ برتر و جام حذفی گفت: بازیهای حساسی در بالا و پایین جدول لیگ برتر و همچنین فینال حساس جام حذفی برگزار شد و داوران دیروز کار آسانی نداشتند اما خوشبختانه داوران قضاوتهای خوبی داشتند و مشکل خاصی در هیچ کدام از بازیها توسط ناظران گزارش نشده است.

وی ادامه داد: در بازی فولاد خوزستان و استقلال روی پنالتی که برای استقلال گرفته شده اعتراض‌هایی صورت گرفته است که ما امروز و از اول وقت آنالیز ویدیویی بازیها را در دستور کار دپارتمان داوری قرار دادیم و فیلم بازی فولاد و استقلال و همچنین بازی پرسپولیس- سپاهان در جام حذفی بازبینی شد. در صحنه‌ای که فولادی‌ها روی آن اعتراض دارند، بازیکن قرمز با پای چپش به پای چپ فرهاد مجیدی ضربه‌ای وارد می‌کند که باعث خطای پنالتی می‌شود. این یک خطای واضح بود و ترکی به درستی تصمیم گرفت.

عسگری درباره بازی پرسپولیس و سپاهان گفت: داورعملکرد بسیار خوبی داشت و در کل جریان بازی، این فینال حساس را به خوبی مدیریت کرد. در صحنه ای که پرسپولیسی‌ها معتقد بودند روی فشنگچی در محوطه جریمه خطا انجام شده، داور به درستی تصمیم گرفت و اعلام پنالتی نکرد چرا که بازیکن سپاهان هیچ خطایی روی فشنگچی انجام نداد. یک برخورد ساده بود و خود فغانی هم به صحنه نزدیک بود و به درست ترین تصمیم را گرفت.

۱۳۹۲/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...