نسخه چاپی

وضعیت راه‌های كشور در 13 فروردین

معاون عملیات ترافیكی پلیس راه با اشاره به اینكه تدابیر پلیس در قالب طرح نوروزی برای كنترل تردد در جاده‌های كشور تا 15 فروردین ادامه دارد اظهار داشت: هم اكنون ترافیك در جاده‌های كشور روان است.

به گزارش نما، سرهنگ صمد اسفندیاری در گفت‌وگو با فارس گفت: از آنجایی که برخی از مسافران بازگشت خود را به دو روز بعد از ایام عید موکول می‌کنند تدابیر پلیس در قالب طرح نوروزی تا 15 فروردین ماه برای مدیریت ترافیک و تردد انواع خودرو ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به وضعیت جاده‌های کشور گفت: هم اکنون تمام مسیرهای برون شهری در وضعیت عادی قرار دارند اما سه محور شمشک به دیزین، چمن‌بید به مینودشت و تکاب به ایرانخواه مسدود گزارش شده‌اند.

معاون عملیات ترافیکی پلیس راه اذعان داشت: طی امروز و فردا محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی برای سهولت در تردد مسافران در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه با اشاره به این محدودیت‌ها گفت: امروز از ساعت 15 محورهای کرج - چالوس و هراز از شمال به جنوب یکطرفه خواهند شد.

اسفندیاری اظهار داشت: ممنوعیت تردد انواع تریلی و کامیون همچنان در محور فیروزکوه ادامه خواهد داشت.

این فرمانده انتظامی گفت: تردد انواع تریلی و کامیونت تا فردا در محورهای هراز و قزوین - رشت ممنوع است.

وی ادامه داد: از ساعت 7 صبج امروز در محورهای اردبیل - آستارا، اردبیل - سراب، خلخال - اسالم ، مشهد - قوچان - سبزوار، چمن‌بید - بجنورد، بانه - سقز - سنندج، گرگان - گلوگاه- جنگل - چمن‌بید، گچساران - بهبهان، گچساران - نورآباد، یاسوج - بابا میدان، سلفچگان - قم، جاده قدیم کاشان - قم، جاده قدیم تهران - قم، بندر عباس - سیرجان و نهایتا محور سیرجان به بافت تا ساعت 24 امروز ممنوع اعلام شده است.

۱۳۹۱/۱/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...