نسخه چاپی

دیدار كروش و مارادونا + عكس

عکس خبري -ديدار کروش و مارادونا + عکس

كارلوس كروش در طول سفر خود به امارات علاوه بر قطعی كردن یك بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال این كشور، دیداری هم با مارادونا داشت و درباره آخرین وضعیت خلتعبری با او صحبت كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، هوشنگ مقدس،نماینده فدراسیون فوتبال ایران در امارات در درباره سفر سرمربی تیم ملی فوتبال به امارات توضیح داد: کارلوس کروش روز یکشنبه از تهران به دوبی رفته بود. او در دوبی در باشگاه ایرانیان اقامت داشت و در مدت حضورش در این شهر دیداری با یوسف سرکال، رئیس کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال امارات داشت که آنها در این دیدار درباره برگزاری یک بازی دوستانه با هم صحبت کردند. وی افزود: طبق توافق طرفین قرار شد تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات روز 23 فروردین (17 آپریل) دیداری دوستانه در دوبی برگزار کنند.


همچنین کروش در مدت زمان اقامت کوتاه خود در دوبی دیداری با دیگو مارادونا سرمربی کنونی الوصل امارات داشت تا درباره آخرین وضعیت محمدرضا خلعتبری ملی‌پوش ایرانی این تیم با یکدیگر صحبت کنند. در این گفت‌وگو مارادونا از حضور خلتعبری در تیم ملی ایران استقبال کرد و خطاب به کروش گفت: خلعتبری بازیکن خوب و توانمندی است. از اینکه او در تیم ملی ایران بازی می‌کند خیلی خوشحالم. من ایران و تیم ملی این کشور را دوست دارم. آرزو دارم روزی به ایران سفر کنم و حتی دوست دارم روزی سرمربی تیم ملی ایران شوم اما در حال حاضر ایران سرمربی بزرگی مثل شما دارد و حالا دیگر فرقی نمی‌کند که کدام یک از ما سرمربی این تیم باشیم!
سرمربی آرژانتینی الوصل در ادامه صحبت‌هایش با کروش گفت: شما هر زمان خلتعبری را بخواهید من او را در اختیارتان قرار خواهم داد. حتی اکر اردوهای ایران در خارج از روزهای فیفا دی باشد. برای من موفقیت الوصل مهم است اما تیم ملی ایران بازی‌های مهمی را در پیش دارد و از اینکه خلعتبری بتواند به تیم ملی کشورش کمک کند استقبال می کنم.
***سفر به لبنان و تماشای لیگ این کشور
کروش چهارشنبه امارات را به مقصد لبنان ترک کرد تا بازی تدارکاتی تیم ملی این کشور را مقابل مصر تماشا کند اما این بازی لغو شد و روز جمعه دیدار تیم‌های الصفاء و طرابلس را در چارچوب لیگ لبنان از نزدیک تماشا کرد.
*** سفر کروش به اروپا برای صحبت با چند بازیکن ایرانی‌الاصل
سرمربی تیم ملی سپس به دوبی بازگشت و دیروز شنبه (31 مارچ) عازم فرانکفورت شد. کروش ابتدا کار یک بازیکن ایرانی را که در لیگ دسته دوم آلمان توپ می‌زند زیر نظر می‌گیرد و پس از آن قرار است به بلژیک برود و با رضا قوچانی بازیکن ایرانی‌الاصل باشگاه سنت ترویدن این کشور دیدار و گفت‌وگو کند. گفته می‌شود قوچانی همانند اشکان دژاگه مشکل سربازی دارد و قرار است کروش نگرانی‌های این بازیکن را برای بازی در تیم ملی مرتفع سازد. همچنین سرمربی پرتغالی تیم ملی پس از آن به هلند می‌رود تا بازی حمید زرباف را که در لیگ این کشور توپ می‌زند زیر نظر بگیرد.
*** دیدار با دو بازیکن ایرانی در لیگ سوئد
کروش پس از آن با سفر به سوئد عملکرد دو بازیکن ایرانی که در لیگ این کشور شاغل هستند را ارزیابی می کند. امین نظری و آرش بیات دو بازیکنی هستند که کروش آنها را زیر نظر خواهد گرفت.
کارلوس کروش پس از پایان سفر خود به اروپا 11 آپریل (23 فروردین) به ایران بازمی‌گردد تا یکی، دو روز پس از آن اردوی تیم ملی را برای دیدار دوستانه با تیم ملی امارات زیر نظر بگیرد. پیش از این رسانه های نیجریه ای از قطعی شدن دیدار ایران و نیجریه در روز سی فروردین خبر داده بودند.
در شرایطی سرمربی تیم ملی به گفته مقدس با برگزاری دیدار برابر امارات موافقت کرده که استقلال، پرسپولیس و سپاهان سه نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در روزهای بیست و نهم و سی فروردین درگیر این بازیها هستند و نمایندگان امارات هم باید دیدارهایشان در لیگ قهرمانان آسیا را در همین روزها برگزار کنند. ضمن اینکه طبق برنامه هفته سی و یک لیگ برتر باید در روزهای یکم، دوم و سوم اردیبهشت برگزار شود.

۱۳۹۱/۱/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...