نسخه چاپی

كلاه‌كج: بد گل خوردیم و باختیم

هافبك تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شایسته قهرمانی بودیم اما به خاطر ۲ اشتباه بچه گانه دروازه ما باز شد و باختیم.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، عادل کلاه‌کج در خصوص شکست پرسپولیس مقابل سپاهان، اظهار داشت: متاسفانه مقابل سپاهان روز خوبی نداشتیم و با وجود تلاش‌های زیاد روی دو اشتباه بسیار بچه‌گانه گل خوردیم.

وی افزود: ما لایق قهرمانی بودیم اما همه چیز دست به دست هم داد تا ورق برگشت و بازی به پنالتی کشیده شد. هرگز دوست نداشتیم بازی بیشتر از ۱۲۰ دقیقه طول بکشد اما روی اشتباه این اتفاق افتاد.

وی در پاسخ سؤالی که برخی‌ها می‌گویند پرسپولیس مشکل بدنی داشت، گفت: اگر این مشکل را داشتیم پس چطور ۲ گل زدیم؟ ما خیلی خوب حمله کردیم و گل زدیم اما راحت گل خوردیم و فضا را در وسط زمین به حریف دادیم. طبیعی بود که بعد از خوردن گل سپاهان که چیزی برای از دست دادن نداشت، حمله کند و ما هم عقب بکشیم. من نمی‌توانم بگویم سپاهان موقعیت‌های زیادی داشت چون قبول ندارم ولی مقصر خودمان بودیم؛ بد گل خوردیم و باختیم.

وی خاطرنشان کرد: شرمنده هواداران شدم. وقتی وارد ورزشگاه شدم و ورزشگاه پر از تماشاگر را دیدم تا ۵ دقیقه ورزشگاه دور سرم می‌چرخید و شرایط عجیبی داشتم. مثل بعد از سوت داور که واقعا نمی‌دانستم از کدام طرف به سمت رختکن بروم. بچه‌ها هر چه در توان داشتند گذاشتند و می خواستند این جام را به هواداران و مهدوی‌کیا تقدیم کنند اما متاسفانه نشد و همه چیز دست به دست هم داد و ورق برگشت. باور کنید خودمان هم شوکه هستیم چون می‌توانستیم قهرمان جام حذفی شویم.

کلاه‌کج در پایان در پاسخ سؤالی که گفته می شود بعضی از بازیکنان پرسپولیس کم‌کار هستند، گفت: منظورتان چه کسی است؟ همه در زمین دویدند و تلاش کردند. ما در مقابل تیمی بازی کردیم به نام سپاهان و دو گل هم از آنها پیش افتادیم. این حرف در شرایطی باید زده شود که ما همه چیز را به آنها واگذار کرده باشیم.

۱۳۹۲/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...