نسخه چاپی

جزئیاتی تأییدنشده از دومین دیدار كاندیدای اصلاح طلب با رهبر انقلاب

به نوشته سحام نیوز، رهبر معظم انقلاب در بخشی از توصیه های خود به اسحاق جهانگیری می گویند: «سعی كنید مطمئن شوید كه پایگاه رأی مقبولی دارید و اگر چنین پایگاهی داشتید، در عرصه انتخابات ورود كنید؛ لیكن هزینه زیادی برای تبلیغات و چاپ پوستر نكنید، چراكه نتیجه عكس می دهد.»

به گزارش نما سایت "سحام نیوز" (sahamnews) نزدیک به مهدی کروبی، از دیدار مجدد "اسحاق جهانگیری" کاندیدای اصلاح طلب، با رهبر انقلاب خبر داده است.
بنا بر گزارشی که سحام نیوز منتشر کرده، آقای جهانگیری یکشنبه گذشته برای دومین بار به دیدار رهبری رفته تا با ایشان در خصوص انتخابات پیش رو رایزنی کند.



سحام نیوز در خصوص جزئیات این ملاقات نوشته: «در این دیدار، ابتدا این وزیر دولت اصلاحات در سخنانی از التزام خود به قانون اساسی و ولایت فقیه سخن به میان رانده و خود را اصلاح طلبی خوانده که در چارچوب قانون حرکت نموده و در صورت رأی آوری، علاقمند به همراهی با رهبری است و از این حیث هم هیچ مشکلی ندارد.»




منبع یادشده ادامه می دهد: «همچنین در بخش دیگری از این دیدار، اسحاق جهانگیری نسبت به فضای امنیتی حاکم بر جامعه ابراز نگرانی نموده و در این راستا از رهبری خواسته تا برای بهتر برگزار شدن انتخابات دستوری صادر نموده تا فضای امنیتی کشور مرتفع گردد و زمینه حضور احزاب و گروه های مختلف سیاسی در چارچوب نظام فراهم شود. در این راستا، آقای جهانگیری با ذکر یک نمونه از برخوردهای صورت گرفته با خودش، فضای کنونی را "غیرقابل تحمل" دانسته است. وزیر سابق صنایع، به مصاحبه خود با شبکه ۳ سیما اشاره می کند که بخشی از آن مصاحبه توسط صداوسیما سانسور شده بود. پس از پخش مصاحبه از صداوسیما، روزنامه "اعتماد" متن همان مصاحبه را برای چاپ آماده می کند، اما مأموران امنیتی به روزنامه دستور می دهند که از چاپ مطلب خودداری کند و پس از حذف بخش هایی، به روزنامه اجازه انتشار آن را می دهند.»





گفتگوی جهانگیری با شبکه3 سیما




سایت نزدیک به کروبی می افزاید: «در ادامه این دیدار، آقای [آیت الله] خامنه ای نیز به ذکر مواردی می پردازد؛ از آن جمله به وی گوشزد می کند که من با اصلاح طلبان مشکلی ندارم و از حضور آنان در انتخابات استقبال می کنم، اما با فتنه گران مشکل دارم و کسانی که حوادث سال ۸۸ را به وجود آوردند را نمی شود در چارچوب نظام پذیرفت. از فتنه گران فاصله گرفته و با اصلاح طلبان درون حکومت به انتخابات ورود کنید.»


بر اساس این گزارش تأییدنشده، مقام معظم رهبری به آقای جهانگیری توصیه می کنند که در موضع هسته ای هم باید در مقابل غرب ایستادگی کنید تا شائبه کوتاه آمدن در مقابل این برنامه مطرح نشود.
به نوشته سحام نیوز، رهبر معظم انقلاب در بخش دیگر توصیه های خود به اسحاق جهانگیری می گویند: «سعی کنید مطمئن شوید که پایگاه رأی مقبولی دارید و اگر چنین پایگاهی داشتید، در عرصه انتخابات ورود کنید؛ لیکن هزینه زیادی برای تبلیغات و چاپ پوستر نکنید، چراکه نتیجه عکس می دهد.»




وب سایت یادشده در انتها خاطرنشان می کند: «جهانگیری بارها در مصاحبه های خود تأکید کرده بود که در صورتی در انتخابات شرکت خواهد کرد که تنها کاندیدای اصلاح طلبان در عرصه انتخابات باشد و در صورت حضور عارف و روحانی، در صحنه نخواهد ماند. بخشی از اصلاح طلبانی که معتقدند باید در این انتخابات حضور پیدا کنند، بر این باورند که اسحاق جهانگیری در میان چهره های دیگر اصلاح طلب از مقبولیت بیشتری برخوردار است.»

0.jpg

۱۳۹۲/۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...