نسخه چاپی

اظهار نظر هاشمی درمورد نام گذاری امسال

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: تحقق حماسه سیاسی پرشور، زمینه ایجاد حماسه اقتصادی را نیز در كشور فراهم خواهد كرد.

آقای هاشمی رفسنجانی طی سخنانی به نامگذاری امسال توسط رهبری معظم انقلاب به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و با توجه به ضرورت تحقق کامل این نامگذاری گفت: امیدواریم شعار امسال با تفسیر و تأویل‌های غلط جریان‌ها و گروه‌های سیاسی ناکام نماند و با ایجاد فضایی باز برای همه طیف‌های خانواده انقلاب و شرکت سلایق مختلف سیاسی، زمینه مشارکت حداکثری مردم برای خلق حماسه سیاسی فراهم شود.

به گزارش فارس، عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: تحقق حماسه سیاسی پرشور، زمینه ایجاد حماسه اقتصادی را نیز در کشور فراهم خواهد کرد.



وی در دیدار با اعضای مجمع متخصصین کشور و در پاسخ به دعوت حاضران از ایشان برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری گفت: افراد جوان، مجرب و توانای زیادی در کشور وجود دارند که بهتر است آنان مسئولیت خطیر اجرایی را در دست بگیرند زیرا اداره امور اجرایی کشور منحصر به یک یا چند فرد نباید باشد.

هاشمی رفسنجانی در عین حال افزود: چنانچه حضورم را برای تحقق آرمان‌های انقلاب و مردم مؤثر بدانم، کوتاهی نخواهم کرد.



رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دیدار با محکوم کردن تجاوز اخیر رژیم اشغالگر قدس به سوریه، گفت: جای تأسف بسیار است که سازمان‌های بین‌المللی، کشورهای مسلمان و به‌ویژه عرب در قبال این تجاوز آشکار سکوت کرده و آن را محکوم نمی‌کنند و این رژیم اشغالگر، آشکارا مورد حمایت آمریکا قرار می‌گیرد.

۱۳۹۲/۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...