نسخه چاپی

زدید رئیس قوه‌قضائیه از نمایشگاه كتاب

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی صبح امروز با حضور در نمایشگاه كتاب تهران از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید كرد.


به گزارش نما به نقل از تسنیم، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه کشور صبح امروز از بیست وششمین نمایشگاه کتاب تهران بازدید کرد. آیت‌الله لاریجانی، در این بازدید که حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اسماعیلی رئیس این دوره نمایشگاه کتاب او را مشایعت می‌کنند، با حضور در شبستان اصلی از غرفه‌ انتشارات‌های صهبا، انقلاب اسلامی ناشر آثار رهبر معظم انقلاب، دفتر حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره)، بنیاد حکمت اسلامی صدرا، موسسه پژوهشی حکمت و فلسلفه ایران، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، انتشارات فلسفی و جمع دیگری از انتشارات‌هایی که درون‌مایه مباحث اندیشه‌ای و دینی داشتند، بازدید کرد.

رئیس قوه قضائیه همچنین در این بازدید با حضور در سالن بین‌الملل از بخش لاتین و کشورهای خارجی دیدن کرد.

او پس از این بازدید مدتی را هم در سالن ناشران عربی مستقر شده و با بررسی آثار منتشر شده از سوی کشورهای عربی از انتشارات داراحیاء کشور لبنان کتاب "مقتنیات درر"، "شرح اصول خمسه"، "تفسیر بسیط" و "الکامل فی تاریخ العرب" را خریداری کرد.

آیت‌الله لاریجانی در ادامه بازدید خود از انتشارات لبنانی آوند دانش کتاب‌های «تفسیر کشاف» و «جامع الدروس» را خریداری کرد. کتاب تفسیر کشاف در جریان این دوره نمایشگاه کتاب تهران یکی از آثار پرفروش انتشارت ققنوس نیز بوده است که توسط زمخشری تهیه شده است.

رئیس قوه قضائیه همچنین در بازدید از غرفه ویژه نشر عربی که وصفی مدیر بخش بین‌الملل نمایشگاه او را مشایعت می‌کرد، 11 کتاب خریداری کرد که «مبادی القانون»، «نظریه العقد»، «فلسفه القانون»، «المدح فی القانون»، «مصادر و ا احکام الالتزام» و... از این کتب بودند.

«عیون الحکمه»، «الحق و الذمه»، «الانصاف فی مسائل الخلاف»، «کلاسیکیات» و... بخشی از 10 کتاب چند جلدی بودند که آیت‌الله آملی لاریجانی از انتشارت دارالآفاق العربیه کشور مصر خریداری کرد.

۱۳۹۲/۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...