نسخه چاپی

تحقیر صالحی توسط دولت اردن

دولت اردن، به رغم گذشت دومین روز از سفر علی اكبر صالحی، وزیر امور خارجه كشورمان به عَمان، از پوشش رسانه ای اخبار این سفر خودداری می كند.

به گزارش نما، خبرگزاری رسمی اردن (پترا) که روزانه به طور میانگین حدود 150 خبر منتشر می کند، به رغم گذشت دومین روز از سفر علی اکبر صالحی، وزیر امور خارجه کشورمان به اردن، از پوشش اخبار سفر وی خودداری کرده است.

علی اکبر صالحی، دیروز (16 اردیبهشت ماه) برای دیدار با ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن، نخست وزیر و همتای خود، وارد اردن شد که خبرگزاری رسمی اردن که مدیریت آن بر عهده وزیر اطلاع رسانی دولت این کشور است، در اقدامی گستاخانه از پوشش خبری و تصویری ورود وی به این کشور خودداری کرد.

این در حالی است که این خبرگزاری که با حدود 300 کارمند مشغول فعالیت است همواره کوچکترین اخبار مربوط به ورود هواپیماهای مقامات دیگرکشورها در حد معاون وزیر و اخبار دیدارهای آنان را نیز پوشش می دهد.

عدم توجه به اخبار مربوط به سفر صالحی به اردن از سوی طی روزهای اخیر، ورود هواپیمای حامل کمک های امدادی به آوارگان سوریه از کشورهای ایتالیا و تونس را با خبر و تصویر پوشش داده بود.

بی توجهی رسانه های دولتی اردنی به سفر وزیر امور خارجه کشورمان که با اهانت های مکرر مقامات دولت این کشور در رسانه های غیررسمی همراه بوده است در حالی است که طبق اطلاع وزارت امور خارجه کشورمان، سفر دو روزه صالحی به اردن، تا ساعاتی دیگر به پایان می رسد.

۱۳۹۲/۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...