نسخه چاپی

حاشيه‌هاي اولين روز ثبت‌نام داوطلبان كانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري

مشایی احمدی‌نژاد دیگر است...

اولین روز ثبت‌نام كاندیداها در وزارت كشور با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

اولین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری از ساعت 8 صبح امروز با دستور وزیر کشور آغاز شد.

* صادق واعظ‌زاده نخستین کسی بود که برای ثبت‌نام وارد ستاد انتخابات کشور شد.

* از اولین ثبت‌نامی‌هایی که خود را به ساختمان وزارت کشور رساند کسی که خود را نوکر ملت ایران "نصیری" نامید و در عین حال که کتاب قرآن کریم و پرچم جمهوری اسلامی ایران را در دست داشت گفت: من رئیس جمهور آینده هستم و هیچ‌کس رقیب من نخواهد شد و آمریکار را زیر پا له می‌کنم.

* محمد رحمتی وزیر راه دولت نهم که همراه واعظ‌زاده وارد ستاد انتخابات کشور شد خیلی‌ها را به اشتباه انداخت و تصور کردند که او نیز کاندیدا شده که او به سرعت این شبهه را برای خبرنگاران برطرف کرد.

* یکی از نکات جالب ثبت‌نام حضور کاندیداها حضور پرتعداد اطرافیان کاندیداها در وزارت کشور بود به گونه‌ای که اکثر اعضای جبهه پایداری انقلاب اسلامی امروز به همراه باقری لنکرانی در ستاد انتخابات وزارت کشور حضور داشتند.

* حسن روحانی نیز ترجیح داد با یک مینی‌بوس به همراه اطرافیانش در ستاد انتخابات وزارت کشور حضور پیدا کند. حضور وی در ستاد انتخابات با شور و هیجان همراه بود و زمانی که او به در ورودی وزارت کشور رسید با لشکری از خبرنگاران و عکاسان مواجه شد.

* روحانی بعد از ثبت ‌ام در انتخابات با حضور در نشست خبری پاسخگوی رسانه‌ها بود.تعدادی از عکاسان از وی تقاضا کردند که علامت پیروزی را به آنها نشان دهد که او با اشتیاق زیاد پذیرفت. روحانی قصد داشت که روی صندلی بنشیند اما با تقاضای عکاسان ترجیح داد ایستاده با خبرنگاران گفت‌و‌گو کند.

* بهروز وثوق معروف به لیدر فوتبال از جمله کسانی بود که با چهره خاصش در وزارت کشور حضور پیدا کرد و مورد توجه عکسان و رسانه ملی قرار گرفت. وی خطاب به خبرنگاران گفت که برای حل مناقشات هسته‌ای ایران پا به عرصه گذاشته‌ام و خود را خادم ملت ایران و علی پروین می‌دانم.

* یکی دیگر از کاندیداها که خود را مسعود معرفی کرد در زمان ثبت‌نام و تحویل مدارک در جمع خبرنگاران اعلام کرد که طرح‌هایی دارم که جوانان کشور را از بحرانی که امروز گرفتارند نجات می‌دهد و این برنامه‌ها را در مشورت با اندیشمندان درجه یک تهیه کرده‌ام و شعارم ایجاد صلح در جهان است.

* نکته جالب ثبت‌نام کاندیداها در روز اول ثبت‌نام، حضور فردی با نام علی فلاحیان بود که خود را پزشک عمومی از شهراصفهان معرفی کرد. فلاحیان تاکید داشت که با خبرنگاران قهر است و به سئوال آنها پاسخ نمی‌دهد.

* علی اکبر امینی‌تبار که خود را بازرس شهرداری معرفی کرد نیز اعلام کرد که بیکاری، بی بند و باری، اعتیاد، گرانی، بی‌عدالتی ، فقر، مشکل ازدواج جوانان و جرم و جنایت را ظرف یک سال بر طرف خواهد کرد. وی تاکید داشت که توانایی حل همه مشکلات جامعه را دارد.

* امینی‌تبار با تاکید بر اینکه دو تا و نصفی کار در 34 سال گذشته انجام شده، گفت: قوی شدن بنیه نظامی و صنعت الکترونیک تنها دستاورد سالهای اخیر بوده است.

* کامبیز حشمتی یکی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در حاشیه ثبت‌نام در وزارت کشور گفت که اصلی‌ترین برنامه‌اش تعطیل کردن دانشگاه‌های الکی است که یک مشت آدم بی‌سواد تحویل جامعه می‌دهند. وی همچنین اعلام کرد که تحصیلات در کشور را رایگان اعلام خواهد کرد. وی خود را فردی وطن‌پرست معرفی کرد که برای خدمت به مردم کاندیدا شده است.

* رو بوسی مرتضی بختیاری عضو هیئت اجرایی مرکزی انتخابات و حسن روحانی در حین ثبت‌نام از دیگر نکات جالب امروز ثبت‌نام کاندیداها بود. یونسی خطاب به بختیاری گفت که شما هم برای ثبت‌‌نام اینجا آمده‌اید که با خنده وزیر دادگستری مواجه شد.

* کسی که خود را شیرزاد زمان‌زاده نامید، بر روی پیراهنش عکس احمدی‌نژاد را چسبانده بود که بر روی آن نوشته شده بود: " مشایی احمدی‌نژاد دیگر است... آقا بیا آقا بیا"

* یکی از ثبت‌نام کنندگان انتخابات ریاست جمهوری که خود را پرستار معرفی کرد ادعا داشت که اشک صدام را در آورده و متخصص مواد انفجاری بوده است و چندین بار نیز عوامل بعثی را منفجر کرده است

۱۳۹۲/۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...