نسخه چاپی

نگرانی پنتاگون از افزایش تعرضات جنسی

«چاك هیگل» وزیر دفاع آمریكا از افزایش شمار تعرضات جنسی در بین نظامیان این كشور ابراز نگرانی كرد.

به گزارش نما به نقل از واحد مرکزی خبر، هیگل گفت: شب گذشته من با مایکل دانلی فرمانده نیروی هوایی درباره گزارش های ارائه شده درباره بداخلاقی و از جمله افسری که در نیروی هوایی مسئوول جلوگیری از تعرضات جنسی بوده است ،صحبت کردم. این افسر بعلت تجاوز جنسی از مقام خود برکنار شده است و تحقیقات در این باره در حال انجام است.این موضوع ما را عصبانی و متنفر ساخته است.

هیگل افزود:تعرض جنسی یک جرم تنفر آور است و یکی از چالش های جدی است که در وزارت خانه با آن روبرو هستیم.این جرم تهدیدی برای امنیت ، رفاه مردم و اطمینان آنها به ما محسوب می شود.

حقیقت تجاوز جنسی گزارش سالیانه وزارت دفاع را تحت الشعاع خود قرار داده است.وزارت ما در مرحله ای قرار داد که تکرار تجاوز جنسی به مرحله ای رسیده است که توانایی ما در مقابله با آن و استخدام و به کارگیری افراد شایسته را زیر سوال برده است.

وزیر دفاع آمریکا در پایان گفت: تمام تلاش ما تمرکز و بررسی این مشکل است.از بین بردن کامل خشونت و تعرضات جنسی هدف نهایی ما است.البته این هدف ما است و رسیدن به آن خیلی دشوار است.اگر در این زمینه به هشتاد درصد اهداف از پیش تعیین شده خود نرسیم نتیجه قابل قبولی نداشته ایم.

۱۳۹۲/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...