نسخه چاپی

توطئه در فرحزاد علیه قلعه‌نویی!

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با استقلال قرارداد دو ساله دارم اما از اتفاقات بازی با الهلال ناراحتم.

به گزارش نما ، امیر قلعه‌نویی صبح امروز در گفت‌وگو با رادیو ورزش در خصوص اینکه گفته می‌شود قصد جدایی از استقلال را دارد، اظهار داشت: تصور می‌کنم اشتباهی صورت گرفته چون روزی که به استقلال برگشتم، با عشق و علاقه به این تیم آمدم و قراردادم 2 ساله است. قرارداد ما با استقلال 2 ساله است و من هیچ پیشنهادی ندارم و با هیچ باشگاهی مذاکره نکردم.

وی در خصوص اینکه از تعدادی از هواداران استقلال دلخور است، گفت: متاسفانه یکسری شیطنت‌ها در فیس‌بوک انجام شده و باید باز هم تأیید کنم که مجیدی در این مسائل دخیل نیست و می‌خواهند او را ابزار کنند. عده‌ای خط می‌دادند و هدف آنها این بود که استقلال نتیجه نگیرد، البته تنها هدفشان قلعه‌نویی بود و با استقلال هم مشکلی نداشتند.

قلعه‌نویی تاکید کرد: برخی از همین آقایان جلساتی را در فرحزاد برگزار می‌کردند ولی ناراحتی من از طرفداران اصیل استقلال است که چرا با این آقایان هم‌ خط شده‌اند. امسال ما شرایط مالی خیلی بدی داشتیم ولی وقتی که آن تشویق‌ها انجام شد و شرایط بر هم ریخت، هم ما در لیگ قهرمانان و هم در لیگ برتر صدرنشین بودیم. متاسفانه این حرکت اصولی نبود. بازیکن از ابتدای فصل پدرش در آمده و مشکلات مالی دارد ولی وقتی این شرایط را می‌بیند، کارش دشوار می‌شود.

سرمربی تیم استقلال در ادامه صحبت‌هایش گفت: وقتی به استقلال آمدم و پاس قهرمان شد، هواداران یک صدا تیم ما را تشویق می‌کردند و زمانی که در مقابل 100 هزار نفر به سپاهان باختیم، حدود 10 دقیقه طرفداران ما را تشویق کردند. ما به دنبال همان طرفدارانمان هستیم.

به گزارش فارس، قلعه‌نویی در ادامه گفت: طرفدار استقلال الگو بوده و باشگاه استقلال نیز یک باشگاه 65 ساله است، این باشگاه و طرفدارانش قشر تحصیل‌کرده زیاد دارد و اکثر افراد تحصیلکرده طرفداران استقلال هستند. اگر هم می‌بینید که در استادیوم آزادی طرفداران کمتر حضور پیدا می‌کنند به همین دلیل است که پست های کلیدی دارند. حرف من این است، سنت غلط نباید در باشگاه استقلال به وجود بیاید، همان سنتی که تماشاگران شهر دورود گذاشتند و در تاریخ ثبت خواهد شد. باید در کل فوتبال ما حاکم شود. ناراحتی من از این است که نکند سنت غلط در استقلال باب بشود. به روح مادرم قسم اگر از تشویق‌ها ناراحت شوم.

سرمربی تیم استقلال تاکید کرد: یحیی گل محمدی در طول این فصل خیلی زحمت کشید ولی نتایج بدی گرفت. اگر گل‌محمدی این بازی را می‌برد، اسطوره نمی‌شد؟ مگر بارسلونا در رفت و برگشت بازی را به رئال نباخت؟ آن همه جمعیت این تیم را تشویق کردند ما یک کشوری هستیم که سال‌ها قدمت داریم و در تمدن جزو اولین کشورها هستیم. واقعا نگران گل‌محمدی هستم چون او یک سرمایه ملی است و در بدترین شرایط پرسپولیس را تحویل گرفت و حالا به خاطر یک اشتباه و به خاطر اینکه روز پرسپولیس نبود، این همه از او انتقاد می‌شود. 15 سال پیش حشمت مهاجرانی به من گفت، این همه سال است در فوتبال کار کردم اما هنوز صحنه‌هایی اتفاق می‌افتد که برایم تازگی دارد. حتی مربیان بزرگ دنیا اشتباه می‌کنند، قلعه‌نویی امروز اشتباه می‌کند و ممکن است هزار بار دیگر این اتفاق بیفتد. ارزش‌گذاری، اخلاق‌مداری و نگاه عدالت‌محور را نباید از ورزش‌مان دور کنیم.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سؤال که سرانجام آیا در فصل آینده در این تیم می‌مانید یا خیر، گفت: استقلال تیم بزرگی است و آدم کوچکی مثل قلعه‌نویی باید افتخار کند که سرمربی این تیم باشد. من با این تیم قرارداد 2 ساله دارم و اصلا بحث مالی هم با این تیم نداریم و با این تیم سفید امضاء کردم. وقتی هم به استقلال آمدیم و قرارداد بستیم با توجه به قوانین AFC به این نیت آمدیم که استقلال ستاره سوم را کسب کند. ولی باید بگویم واقعا از اتفاقات بازی با الهلال ناراحتم چون با بی‌پولی‌ها کار را پیش بردیم اما باید ببینیم هیئت مدیره، مدیرعامل و مردم من را می‌خواهند یا خیر.

وی در خصوص اینکه آیا برای بازی با عمان، بازیکنان استقلال در اختیار تیم ملی قرار می‌دهد یا خیر، گفت: هدف همه ما سرفرازی ایران است و همه برای سرفرازی مملکت‌مان تلاش می‌کنیم. کی‌روش یک مربی حرفه‌ای است و مربی که در رئال و منچستر حضور داشته است. او بگوید اگر جای قلعه‌نویی بود، چکار می‌کرد. در حال حاضر استقلال تیم ملی این مملکت است و همه ایران دیدند که در بازی با الهلال طرفداران‌مان از سراسر کشور برای تماشای بازی آمده بودند که جا دارد از آنها تشکر کنم. حتی از طرفداران قرمز نیز تشکر می‌کنم. حالا سؤال من این است، ما سنتی هستیم و بین‌المللی نیستیم دوستان که تقویم را دیده‌اند حتی ممکن بود سپاهان و تراکتورسازی هم صعود کنند. اگر قلعه‌نویی این کار را می‌کرد همان دوستان قلم به دست که به دنبال چشم‌آبی‌ها هستند، هزار مطلب علیه من می‌نوشتند

۱۳۹۲/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...