نسخه چاپی

خواب دیدم حتما رای می آورم

چند حاشیه جالب از ساعات اولیه دومین روز ثبت نام كاندیداها

همچنانکه سه شنبه اولین روز ثبت نام داوطلبان ریاست جمهوری با حواشی همراه بود، باید تا روز آخر ثبت نام منتظر این گونه اخبار باشیم.



چند حاشیه را که در اولین ساعات دومین روز ثبت نام در ستاد انتخابات کشور اتفاق افتاده را بخوانید:



راضیه امیدوار به عنوان اولین زن داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری سال 92 هم برای ثبت‌نام وارد وزارت کشور شد. وی به خبرنگاران گفت: از من سوال سیاسی نپرسید. وی اضافه کرد برای تورم برنامه دارم و هدفم "خدمت به مردم" است.



داوطلب دیگری هم که با استخاره‌ اقدام به ثبت نام کرده بود، گفت: در خوابی که دیدم به من توصیه شد کاندیدا شوم و حتما رای می‌آورم. "امان‌الله محمدی" اصلی‌ترین برنامه‌اش را ایجاد یک میلیون شغل در هر استان کشور خواند.



داوطلب دیگری هم که خود را طرفدار تیم استقلال معرفی کرد با بیان اینکه بعضی از کابینه خود را انتخاب کرده‌ام گفت: علی فتح‌الله‌زاده را وزیر ورزش و محمدباقر قالیباف وزیر کشور، غلامعلی حدادعادل معاون اول‌رئیس‌جمهور، محمد‌احمدی‌نژاد را وزیر مسکن ، سردار علی فضلی وزیر دفاع و پتشیبانی نیروهای مسلح و علی‌اکبر ولایتی به عنوان وزیر بهداشت و درمان خود انتخاب خواهد کرد. این داوطلب، اکبر نظری، 26 ساله و دانشجوی فوق‌لیسانس رشته علوم تربیتی از شهرستان ملایر به وزارت کشور آمده بود.

۱۳۹۲/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...