نسخه چاپی

شوك وحشتناك از پیداشدن اسارتگاه دختران برای تعرض!

بی‌بی‌سی نوشت: پلیس محلی آمریكا اعلام كرد: سه زن جوان كه حدود یك دهه قبل در این كشور ناپدید شده بودند، زنده در ایالت اوهایو پیدا شدند.

«اماندا بری» در سال 2003 میلادی در سن 16 سالگی ناپدید شد و یک سال بعد نیز دختر دیگری به نام «جینا دی جیزس» در سن 14 سالگی در همین ایالت مفقود شد.


پلیس اوهایو تایید کرد که این دو دختر و یک زن 32 ساله دیگر به نام «میشل نایت» نیز که در سال 2002 میلادی در سن 20 سالگی ناپدید شده بود در خانه‌ای در شهر «کلیولند» پیدا شدند.
هر سه زن هم‌اکنون در بیمارستان هستند و وضعیت جسمانی آنها خوب است.


این گزارش حاکیست که دست‌کم یکی از این زنان در این مدت صاحب فرزند شده است. همچنین یک مظنون 52 ساله در ارتباط با این پرونده دستگیر شده است.
یک شاهد عینی به یک شبکه تلویزیونی محلی درباره چگونگی پیدا شدن این زنان گفت: یک زن را با بچه‌ای در آغوشش دیدم که از خانه‌ای بیرون دوید و با فریاد کمک می‌خواست.


این شاهد عینی که «چارلز» معرفی شد، گفت: ابتدا صدای جیغ شنیدم و سپس دختری را دیدم که مثل دیوانه‌ها سعی می‌کرد از خانه بیرون بزند. روی ایوان رفتم و دختر داد کشید و کمک خواست و می‌گفت که مدت‌ها است در آن خانه اسیر شده است.


«فرانک جکسون»، شهردار کلیولند گفت: در حال حاضر سوالات بی‌پاسخ زیادی در مورد این پرونده داریم و تحقیقات برای کشف جزئیات بیشتر ماجرا ادامه خواهد داشت.

۱۳۹۲/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...