نسخه چاپی

پیروزی پرگل رئال 100 گله برابر اوساسونا

رئال مادرید پنج بر یك در خانه اوساسونا پیروز شد تا به آمار 100 گل زده در یك فصل لالیگا برسد.

کریم بنزما در همان دقیقه 7 روی سانتر کریس رونالدو با ضربه‌ای دیدنی توپ را وارد دروازه حریف کرد. توپ در هوا معلق بود که او چنان شوتی زد که مهارش غیرممکن بود.

در ادامه خوسه مندیلیبار، مربی اوساسونا روی تکل محکم ژابی آلونسو به داور اعتراض کرد و اخراج شد.

بازی با خشونت ادامه داشت و روی یکی از خطاها، داور به سرخیو راموس با سخت‌گیری اخطار داد و او بازی با والنسیا در هفته بعد را از دست داد.



رونالدو سپس در دقیقه 37 اولین گل خود در ورزشگاه رینو دناوارا را به ثمر رساند. او در فاصله 30 متری توپ را گرفت، به دروازه نگاه کرد و شوتی سنگین به گوشه بالای دروازه زد که در نهایت زیبایی به تور نشست.

سه دقیقه بعد بود که رئال به گل سوم هم رسید. پاس دقیق ژابی آلونسو به گونسالو ایگواین رسید. مهاجم آرژانتینی هم با خونسردی توپ را از روی دستان آندرس فرناندس به گل سوم بازی و گل صدم خود با پیراهن رئال مادرید تبدیل کرد.

دژان لکیچ در نیمه دوم برای اوساسونا به میدان آمد تا این تیم فاصله را کم کند. اوساسونا در همان دقیقه 48 به گل رسید. رورسیو توپ را در زمین رئال گرفت و برای تیر دورتر ارسال کرد، و نینو با ضربه سری محکم گل تیمش را زد.

اندکی بعد رئال می‌توانست گل چهارم را بزند اما رونالدو و ایگواین با هم به سمت توپ رفتند و به هم برخورد کردند و توپ به بیرون رفت!

رئال در هر حال در دقیقه 70 به گل چهارم رسید. روی یک ضربه ایستگاهی در لبه محوطه جریمه، رونالدو با ضربه‌ای زمینی که به دیوار دفاعی هم برخورد کرد سی و هفتمین گل فصل خود را زد. او اولین بازیکنی در تاریخ لالیگا است که در دو فصل بیش از 36 گل می‌زند.

او سپس با حرکتی دیدنی از مدافعان حریف گذشت و توپ را به ایگواین سپرد تا او با ضربه سری آسان گل پنجم را هم در دقیقه 77 بزند.

در دقایق پایانی هم رولاند لاماه دو کارت زرد پیاپی گرفت و اوساسونا با 10 نفر بازی را به پایان برد.

مادرید اکنون گل‌های زده‌اش را سه‌رقمی می‌بیند. آنها تنها هفت گل دیگر با رکورد خود در لالیگا فاصله دارند.

۱۳۹۱/۱/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...