نسخه چاپی

پاسخ فوری حزب‌الله در صورت حمله اسرائیل

روزنامه الرای كویت سخنان سید حسن نصرالله دبیركل حزب الله در جمع برخی از گروه های لبنانی را منتشر كرد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ روزنامه "الراي" كويت به نقل از "سيد حسن نصرالله" دبيركل حزب الله كه در مجالسي ويژه آنها را بيان كرده، نوشت: هم اكنون گزينه هاي مناسبي براي پايان يافتن بحران سوريه و جنگ بين المللي كه در اين كشور بروز يافته وجود ندارد وهيچگونه نتايج مثبتي از طرفين درگير مشاهده نمي‌شود.

وي در ادامه با بيان اينكه هم اكنون شكاف بسيار عميقي بين طرفين سياسي و مذهبي نزاع كه در بين آنها "اهل سنت، شيعه، كُرد وعلوي ها" وجود دارد ديده مي شود افزود رهايي از اين امر خطرناك چندان آسان نيست.

براساس نوشته اين روزنامه، "سيد حسن نصرالله" با هشدار در خصوص كشيده شدن بحران سوريه به لبنان اظهار مي‌دارد در صورت كشيده شدن بحران به لبنان اوضاع مسلمانان اين كشور وخيم شده و احتمال طائفه گري وجود دارد.

سيد حسن نصرالله همچنين ادامه مي‌دهد لبنان هم اكنون به دوران جديدي با اكتشاف نفت و گاز در اين كشور وارد شده و به سمت شكوفايي وبهبودي اوضاع شهروندانش در حركت است.

"الراي" همچنين به نقل از دبيركل حزب الله مي نويسد: سوريه به جايگاهي براي درگيري ملت ها در سطح اسلامي و غربي تبديل شده كه در سطح اسلامي كشورهايي مانند "قطر، عربستان، تركيه، اردن، امارات"و...و در جهت غربي "روسيه، آمريكا، فرانسه، انگليس، آلمان و رژيم صهيونيستي" حضور دارند.

نصرالله همچنين بحران سوريه را به معناي واقعي كلمه يك فاجعه مي خواند واضافه مي‌كند هم اكنون باب تمامي گزينه در سوريه باز است وتمامي اين گزينه ها هم بد ونتايج آن بدتر است.

سيد حسن نصرالله در جايي ديگر از سخنان خود تصريح كرد بحران سوريه تنها با مذاكره بين خود سوري ها محقق مي‌شود ودر ادامه مي افزايد سوري ها نبايد منتظر تصميم"پوتين" ويا "اوباما" در باره اين كشور باشند.

وي همچنين تاكيد كرد هم اكنون مخالفان نظام سوري به تكفيري‌ها،اسلامگراها وسكولارها تقسيم بندي شدند.

دبيركل حزب الله لبنان همچنين به موضوع تجاوزهاي اسرائيل هم پرداخته وگفته است در صورتيكه جنگنده هاي اسرائيل به هريك از مخازن سلاح حزب الله حمله كنند ،پاسخ حزب الله در اين باره فوري خواهد بود.

۱۳۹۲/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...