نسخه چاپی

استقلال تبرئه شد/ خشم سعودی ها

كنفدراسیون فوتبال آسیا با تبرئه كردن استقلال نشان داد نفوذ دیگر كشورها در فوتبال قاره آسیا تاثیری در صدور احكام شان ندارد. این تصمیم خشم سعودی ها را برانگیخته است...

آلکس سوسای، دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفت‌وگویی که با روزنامه‌ "الاتحاد" امارات داشت بر ادعای سعودی‌ها پس از دیدار الهلال برابر استقلال مهر بطلان زد و گفت که در بازی این دو تیم تخلف و قانون شکنی بزرگی رخ نداده است.

حرف‌های دبیر کل AFC به مذاق سعودی‌ها خوش نیامد و خشم آنها را بر انگیخت.

عبدالکریم الجاسر، عضو هیات مدیره باشگاه الهلال و مدیر رسانه‌ای این تیم که به شدت از اظهار نظر دبیر کل AFC ناراحت بود، گفت: به چنین موضع‌گیری‌هایی از AFC عادت ‌کرده‌ایم. ما بر اساس این ضرب المثل مصری "حق خود را اثبات کن، خداوند جزای تو را می‌دهد " پیش می‌رویم. باشگاه الهلال شکایت خود را به AFC اعلام کرد و کاری که باید انجام می‌داد، انجام داد. به چنین رفتارهای AFC عادت ‌کرده‌ایم. ما فقط در انتظار واکنش کنفدراسیون فوتبال عربستان هستیم".

او افزود: ما از AFC انتظار هیچ اقدامی در چنین شرایطی را نداریم. فقط از فدراسیون فوتبال عربستان می‌خواهیم تا با دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس که از رفتارهای ایرانی‌ها متضرر شده‌اند، نشست‌های را برگزار کند تا درباره حمایت از تیم‌های سعودی یا انتقال بازی تیمهای ایران به شرق آسیا هم رای و یک دل شویم! امیدواریم که حداقل فدراسیون برای حفظ حقوق نمایندگان ما به AFC فشار آورد یا تهدید به کناره‌گیری کند.

۱۳۹۲/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...