نسخه چاپی

حجت‌الاسلام ابراهيمي

كسی كه در كنار رئیس‌جمهور پرچم‌گردانی می‌كند توقع نداشته باشد رسانه ملی شبكه تبلیغاتی او شود

عضو شورای مركزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینكه منحرفان انتظار دارند رسانه‌ ملی به شبكه تبلیغاتی آنها تبدیل شود، گفت: هجمه رسانه‌‌های دولتی به سیما مانع عدم پایبندی رسالت ملی به حقوق مردم نخواهد شد.

به گزارش نما حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با بیان اینکه انحرافی‌ها به دنبال نوعی مجادله و انتقام گیری از مردم هستند، گفت: صداو سیما تا حدود مناسبی سفرهای استانی را خوب پوشش می دهد.

وی با پرچم گردانی یک فرد در کنار رئیس‌جمهور خلاف قانون است،افزود: همه می‌دانند این کار با چه اهدافی انجام می شود لذا بهتر است بدانند که مردم به اینگونه اقدامات آگاه هستند.

ابراهیمی گفت: اگر آقایان انتظار دارند صداو سیما همچون یک شبکه تبلیغاتی، پرچم گردانی یک نفر را در کنار یک شخصیت نظام پخش کند، بدانند این توقع غیرواقعی و خلاف اخلاق و قانون است.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: اگر قرار باشد صداو سیما اقدام به پخش حرکات تبلیغاتی در سفرهای استانی کند، این توقع برای دیگر کاندیدا نیز ایجاد می‌شود که بیایند و پرچم گردانی کنند.

ابراهیمی با بیان اینکه رسانه‌ ملی بر اساس قانون عمل می‌کند، افزود: فردی که خود را در کنار رئیس‌جمهور قرار می‌دهد و پرچم گردانی می‌کند، حق ندارد این توقع را داشته باشد که رسانه ملی برای وی، همچون شبکه تبلیغاتی عمل کند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در پایان گفت که هجمه برخی رسانه‌‌های وابسته به دولت به صداوسیما ، تاثیری در رسالت رسانه‌ ملی برای پایبندی به قانون و حقوق مردم نخواهد داشت.

۱۳۹۲/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...