نسخه چاپی

حواشی تمرین پرسپولیس؛ حضور بازیكن استقلال!

تمرین امروز پرسپولیس در غیاب سرمربی مستعفی این تیم برگزار شد.

تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی از ساعت 10:30 در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد که یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم بعد از استعفا در این تمرین غیبت داشت. این موضوع سوژه سرخپوشان شده بود و بیشتر صحبت‌ها پیرامون استعفای گل محمدی بود.


* قبل از شروع تمرین پرسپولیس فرزاد حاتمی مهاجم استقلال با یکی از دوستان خود مقابل ورزشگاه درفشی‌فر حاضر و همین امر باعث شد چند دقیقه‌ای مقابل محل تمرین پرسپولیس حضور داشته باشد.


* کریمی، مهدوی‌کیا، پولادی، نوری و قاضی غایبان تمرین امروز بودند، همچنین هادی نوروزی، مارکو پروویچ و نیلسون به فیزیوتراپی پرداختند.


* در غیاب گل‌محمدی دیگر اعضای کادر فنی تمرین امروز را برگزار کردند. نکته جالب اینجا بود که تمام مربیان پرسپولیس در تمرین با کلاه حاضر شدند. البته رضا ترابیان امروز نظاره‌گر بود.


* غلامرضا رضایی و سعید شیرینی چند دقیقه‌ای در حاشیه تمرین به صحبت پرداختند. همچنین اسماعیل حلالی سرمربی تیم ب پرسپولیس هم در تمرین حاضر بود.


* نیلسون که امروز همراه سایر سرخپوشان تمرین نکرد چند دقیقه‌ای با چشمه‌سری به گفت‌وگو پرداخت.


* تمرین امروز تماشاگری نداشت.


* بازیکنان پرسپولیس به گرم کردن انجام حرکات کششی، کار با توپ و فوتبال درون‌تیمی پرداختند.


* نکته جالب تمرین پرسپولیس این بود که بازیکنان جوان این تیم با انگیزه و نشاط خاصی تمرین می‌کردند. گفته می‌شود در بازی روز جمعه پرسپولیس و تراکتورسازی قرار است بیشتر از بازیکنان جوان استفاده شود.


* سرخپوشان بعد از یک ساعت تمرین در ساعت 11:30 به رختکن رفتند.

۱۳۹۲/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...