نسخه چاپی

شیخ فتنه‌گر وارد غزه شد

یوسف قرضاوی با اهداف تفرقه افكنانه وبعد ازحمایت از تروریست‌های مسلح درسوریه به اتفاق هیئتی از همفكرانش وارد نوارغزه شد.

به گزارش نما، تسنیم به نقل از الشرق الاوسط نوشت: شیخ یوسف قرضاوی یکی از روحانیون سلفی در راس یک هیئت از روحانیون سلفی وبه دعوت وزارت اوقاف وامور اسلامی در دولت منتخبب فلسطین وارد نوارغزه شد.

دراین سفر بیش از 40 روحانی سلفی قرضاوی را در سفر به نوارغزه همراهی می کنند، و اسماعیل هنیه نخست وزیر دولت منتخب فلسطین درغزه از این هیئت استقبال کرد.

قراراست هیئت مذکور از منزل شیخ احمد یاسین بنیانگذار جنبش مقاومت اسلامی حماس که درسال 2004 توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی هدف حمله راکتی قرار گرفته بود وبه شهادت رسید بازدید کند.

به گفته اسماعیل رضوان وزیر اوقاف وامور اسلامی فلسطین درغزه این هیئت را روحانیونی از 13 کشور عربی واسلامی همراهی می کنند، وقرار است اعضای این هیئت فردا درکنفرانسی بنام ( یاری الاقصی ) شرکت کنند.

به گفته این وزیر فلسطینی ؛ روز جمعه آینده نیز شیخ یوسف قرضاوی درمسجد بزرگ شهرغزه درنماز جمعه شرکت وسخنرانی نیز خواهد داشت.

گفتنی است تشکیلات خودگردان فلسطین این سفر قرضاوی وهیئت همراهش به نوارغزه را محکوم کرده است ودراین باره وزیر اوقاف وامور اسلامی تشکیلات خودگردان فلسطین محمود الهباش گفته؛ این سفر مایه تاسف است چرا که قرضاوی با این سفرش به زیان فلسطینیان عمل کرده ومی کوشد شکاف را بین فلسطینیان گسترش دهد.

۱۳۹۲/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...