نسخه چاپی

جانشین مشاور جاسوس میر حسین موسوی در دانشگاه ها!/عكس

عکس خبري -جانشين مشاور جاسوس مير حسين موسوي در دانشگاه ها!/عکس

امیرارجمند كسی بود كه سالیان دراز در دانشگاه شهید بهشتی مشغول به تدریس بود و ریاست دانشكده حقوق این دانشگاه را نیز برعهده داشت. همچنین وی ریاست بخش حقوق بشر و دموكراسی این دانشگاه راه برعهده داشت.

یکی از موضوعاتی که در فتنه 88 باعث شد تا تشخیص حقیقت برای قسمتی از مردم با مشکل مواجه شود، نفوذ تفکرات منحرف،لیبرال و التقاطی در درون اشخاص و نهادهای تاثیرگذار برجامعه بود. از جمله این نهادها دانشگاه‌ها می‌باشد. تایید کننده این واقعیت، فرار نزدیک‌ترین فرد به موسوی یعنی اردشیر امیرارجمند به خارج از مرزها و اقدامات فعلی او در همکاری با دشمنان قسم خورده ملت ایران می‌باشد. امیرارجمند کسی بود که سالیان دراز در دانشگاه شهید بهشتی مشغول به تدریس بود و ریاست دانشکده حقوق این دانشگاه را نیز برعهده داشت. همچنین وی ریاست بخش حقوق بشر و دموکراسی این دانشگاه راه برعهده داشت.


بعد از وی ریشه تفکراتی که با اندیشه جمهوری اسلامی و قانون اساسی زاویه داشته‌اند باقی مانده و هنوز هم مشغول فعالیت هستند. هرچند حجم فعالیت‌های این طیف به شدت گذشته نمی‌باشد و یا شاید به صورت زیر زمینی عمل می‌کنند و تحرکات آنان اکنون نمود عینی ندارد و باید اتفاقاتی همچون فتنه 88 بیفتد تا ماهیت منافقانه و نتیجه تحرکات امروز آنان بر همگان روشن شود، اما یکی از وظایف اصلی نخبگان و خواص این است که با هوشیاری این نوع جریان‌های ضد انقلابی را زیر نظر بگیرد و زودتر درباره آنان روشن‌گری نماید. یکی از این افراد محمد. هـ می‌باشد. وی پس از پایان تحصیلات آکادمیک خود در رشته حقوق در دانشگاه بهشتی به عنوان استاد مشغول به کار شد و در سال‌های پیش از فتنه از افراد بسیار نزدیک به اردشیر امیرارجمند بود. اما اکنون در یکی از مراکز اصلی دانشگاه آزاد مشغول تدریس است.

حمایت وی از نسرین ستوده ( وکیل مدافع آرش رحمانی‌پور تروریست و وکیل دیگر منافقین) و عبدالفتاح سلطانی (همکار و فعال در موسسه شیرین عبادی ) از جمله موضع‌گیری‌هایش می‌باشد. وی در همایش ملی وکلا درمورد یک محکوم امنیتی که درحال گذراندن محکومیت خویش است چنین می‌گوید:« در بین وکلای ما وکلای آزاده‌ای وجود دارند که الان در بند می‌باشند و فی الواقع صرفاً به خاطر آزادگی دنبال حق قربانی شدند ... نسرین ستوده و عبدالفتاح سلطانی که قربانی بیان حق شده اند که این موضوعی است که اگر نگوییم دچار گناه شده ایم. [!!!] »


همچنین تکرار واژه انتخابات آزاد (عبارتی که توسط ضدانقلاب رمز آشوب انتخابات 92 و به عنوان آلترناتیو تقلب در انتخابات 88 اعلام شده بود ولیکن با تدبیر مقام معظم رهبری نقش برآب شد) و ادعای نبود فضای آزاد در کشور از جمله آخرین موارد نشان‌دهنده تفکرات وی می‌باشد. محمد هـ. در مصاحبه با یکی از سایت‌های داخلی درباره انتخابات آزاد چنین می‌گوید: «به جای پیش نیاز اصلاح قانون انتخابات بهتر است که پیش نیاز انتخابات آزاد و منصفانه مورد توجّه قرار گیرد. انتخابات آزاد و منصفانه صرفاً در یک جامعۀ دموکراتیک (حاکمیّت متفکرانۀ مردم بر تعیین سرنوشت اجتماعی خویش) عملی است... بیان مطالب این چنینی آن هم از بلندگوهای رسمی جمهوری اسلامی ایران و تکیه زدن بر نهاد فرهنگ‌‌ساز دانشگاه جمهوری اسلامی ایران امری غیرقابل پذیرش است.»

همچنین خبر پیشنهاد عضویت وی در کمیته گمشدگان اجباری نیز جای توجه دارد. این کمیته که زیر نظر سازمان ملل فعالیت می کند تنها نهادی است که به صورت تخصصی پیگیر حصر سران فتننه بوده و عبدالکریم لاهیجی (عضو سابق ساواک ستم شاهی) نیز پرونده حصر سران فتنه را دراین کمیته به راه انداخته بود. عضویت محمد هــ. در این کمیته نیز نمی‌تواند اتفاقی باشد.


تجربه ملت و نظام جمهوری اسلامی در فتنه 88 نشان داده که نباید از این نهاد فرهنگ‌ساز یعنی دانشگاه غافل بود. به همین علت لازم است تا به علمکرد و تفکرات افرادی از قبیل ارجمند هوشمندانه توجه بشود تا در زمان‌های حساس این افراد از موقعیت خود سو‌ء استفاده ننمایند. در ذیل عکسی از امیر ارجمند و محمد هـ. از همکاران وی مشاهده می‌شود.

۱۳۹۲/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...