نسخه چاپی

واكنش جدید قلعه نویی به حرف های رحمتی

تا جایی كه یادم می آید امیر قلعه نویی هم وقت به آن بالا ها رسیده مثل همان بازی مار نیشش زده و به پایین فرستاده اش!اگر برخی اتفاقات سال قبل را مرور كنید و ریشه آنها را بیابید، می بینید كه چندین بار در همین تراكتورسازی جلوی پیشروی ما را گرفتند و ...

جهان:امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی که سال نود را سالی پر اتفاق پیش روی خود دید، در ابتدای سال نود و یک معتقد است که زندگی فوتبالی اش همواره همچون بازی «مار پله» می ماند.

این مربی موفق که بدون شک موفق ترین مربی سالهای اخیر فوتبال باشگاهی ایران به حساب می آید در گفت و گویی با خبرنگار ورزشی جهان شرکت کرده که متن این مصاحبه که اولین مصاحبه این مربی در سال جدید است را در زیر می خوانید:

*تعطیلات خوش گذشت؟

_در ابتدای این مصاحبه جا دارد سال نو را به مردم عزیز کشورم تبریک بگویم و برای آنها در این سال زیر سایه آقا امام زمان روزهای خوبی آرزو کنم. درباره سوال شما هم باید بگویم که ما تقریبا تعطیلات نداشتیم و نوروزمان را در زمین تمرین پشت سر گذاشتیم.

*پس از مسافرت نوروزی خبری نبود؟

-خیر البته دو سه روزی از تبریز به تهران آمدم و خودتان می دانید که برای من برگشتن به تهران خودش حکم مسافرت دارد.

*سال 091 تا اینجا برای امیر قلعه نویی چگونه بوده است؟

-تا امروز که اتفاق خاصی رخ نداده و باید منتظر شروع بازی ها ماند و بعد دید سال فوتبالی ما چگونه آغاز می شود.

*از وضعیت تیم تان بگویید!

-خدا را شکر شرایط بدی نداریم و بدون محروم و مصدوم به کارمان ادامه می دهیم و در این مدت صبح و بعد از ظهر تمرین می کردیم و به فرم خوبی رسیده ایم و یک بازی خوب را هم برابر تیم فولاد گستر تبریز داشتیم.

* درباره مشکلات مالی تراکتورسازی حرف حدیث فراوان است.

-بله، متاسفانه این مشکلات هست و تاثیر گذار بوده است. بازیکنان و مربیان چند ماهی هست که پول نگرفته اند و این موضوع نگران کننده است،البته مسوولان باشگاه در تلاش هستند تا مشکلات را حل کنند.

*آرام آرام صدای اعتراض بازیکنان بلند خواهد شد و این موضوع قطعا به ضرر تیم تان خواهد بود.

-بله اما جا دارد من از بازیکنانم تشکر ویژه ای داشته باشم که با آنکه قبل و بعد از عید پولی نگرفته اند ، به عشق مردم خوب آذربایجان اعتراضی نکرده اند.

* خود شما چند درصد از مبلغ قراردادتان را دریافت کرده اید؟

- خیلی طلب دارم اما خب باید کارم را انجام دهم چون ما خیلی به این مردم خوب و با محبت آذربایجان بدهکاریم؛ البته یک بحث هم وجود دارد و اینکه مسوولان این روزها اقدامات فراوانی را انجام داده اند تا این معضلات حل شوند و ...

*با توجه به نتایج بازی های آخر تراکتورسازی خیلی ها تیم شما را از بخت های قهرمانی می دانند؛ خودتان چه نظری دارید؟

-اجازه بدهید ما بازی به بازی جلو برویم و پیش از هر بازی تمرکزمان روی همان بازی باشد.من نمی خواهم فعلا درباره این موضوع صحبت کنم چون تمرکزم روی بازی با فجر است.

* با توجه به قهرمانی استقلال در جام حذفی ، شانس تراکتورسازی برای کسب سهمیه آسیایی نیز افزایش یافته است؛ درباره این مسئله صحبت کنید!

-هنوز که اتفاق خاصی نیافتاده است و بازهم از شما می خواهم اجازه بدهید من بازی به بازی درباره اتفاقات صحبت کنم.

*جایی خواندم که زندگی ورزشی خود را به بازی «مارپله»تشبیه کرده بودید؛ این بازی در سال 91 هم ادامه خواهد داشت؟

-امیدوارم ادامه نداشته باشد چون تا جایی که یادم می آید امیر قلعه نویی هم وقت به آن بالا ها رسیده مثل همان بازی مار نیشش زده و به پایین فرستاده اش!اگر برخی اتفاقات سال قبل را مرور کنید و ریشه آنها را بیابید، می بینید که چندین بار در همین تراکتورسازی جلوی پیشروی ما را گرفتند و ...

*این روزها بحث بازگشت شما به استقلال از هر زمان دیگری داغ تر شده است؛ آیا مدیران استقلال مذاکره ای با شما داشته اند؟

- اولا من همیشه ممنون دار طرفداران استقلال و مردم خوب هستم اما واقعیت این است که من تمام فکرم را روی تراکتورسازی گذاشته ام . این طبیعی است که مربیان برای سال بعد خود برنامه ریزی کنند اما بنده این کار را نمی کنم و وقتی ماموریتم در تبریز به پایان رسید آنوقت درباره آینده تصمیم می گیرم ضمن اینکه اولویتم تمدید قرارداد است و اگر شرایط مهیا باشد و به توافق برسیم، دوست دارم در تراکتورسازی بمانم.

*نگفتید،آیا استقلالی ها با شما مذاکره ای داشته اند؟

خیر، صحبتی نداشته ایم.

* حتی شایعه شده که شما استقلال فصل بعد را از حالا بسته اید و به برخی ها پیغام داده اید فکر تیم باشند!

-فقط می گویم که خداوند به اعمال همه ما نظارت دارد.

* درباره انتقادات اخیر سید مهدی رحمتی که شما را هدف قرارد داده است چه نظری دارید؟

-اولا خدا آن بالا است و ثانیا خدا همه چیز آدم را می گیرد و دست آخر فقط برای هر کسی یک چیز می ماند؛ اعمالش.
بنده در شان یک مربی نمی دانم که جواب بازیکن را بدهد و به همین دلیل پاسخی به این حرفها نمی دهم . اگر من هم یکسری مسایل را مطرح کنم آنوقت چه تفاوتی وجود دارد. خدا خودش به همه کارهای انسان ها آگاه است و می داند قبلا چه کرده ایم و حالا چه می کنیم.

*بعنوان صحبن پایانی اگر حرفی مانده می شنویم.

- مردم ایران مردم نجیبی هستد و مشکلات را تحمل می کنند و امیدوارم مشکلات اقتصادی مردم در سال جدید کمتر شود.

۱۳۹۱/۱/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...