نسخه چاپی

آغاز به كار سایت انتخاباتی «منتخب نیوز»

پایگاه اطلاع‌‌رسانی منتخب نیوز، سایت تخصصی انتخابات آغاز به كار كرد.

به گزارش نما، پایگاه اطلاع رسانی منتخب نیوز با هدف ارتقاء سطح آگاهی عمومی درباره نامزدهای دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری و برنامه‌های‌شان آغاز به کار کرد.

در اطلاعیه آغاز به کار این سایت آمده است: پایگاه اطلاع رسانی منتخب نیوز، بیوگرافی، سوابق اجرایی، علمی نامزدهای انتخابات پیش رو را به طور جداگانه در اختیار کاربران قرار داده است و کاربران می توانند سوابق و اطلاعات نامزدها را با یکدیگر مقایسه نمایند.

در قسمت دیگری از این سایت دیدگاه های نامزدها در مورد مسائل کلان و روز مملکتی استخراج شده و جهت بررسی بازدیدکنندگان انتشار یافته است.

همچنین منتخب نیوز با ارائه دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب امکان بررسی تطبیقی نظرات نامزدها با دیدگاه‌های ایشان و دیگر نامزدها را فراهم آورده است.

آخرین اخبار نامزدها و انتخابات از دیگر بخش های این پایگاه اطلاع رسانی به شمار می رود.

علاوه براین موارد، گروه محتوایی منتخب نیوز جهت تشریح مواضع رهبری به عنوان شاخص ارزیابی و انتخاب، با بررسی بیانات ایشان پیرامون انتخابات، بخش هایی را در خصوص ویژگی های رئیس جمهور اصلح، اصول رقابت سیاسی سالم، وظایف رسانه ها در انتخابات، ضرورت شرکت در انتخابات و اهمیت آن و همچنین مبانی اخلاق انتخاباتی را تهیه و ارائه نموده است.

علاقه‌مندان برای مشاهده این سایت خبری می توانند به نشانی www.Montakhabnews.ir مراجعه نمایند.

۱۳۹۲/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...