نسخه چاپی

علی دایی یكسال دیگر تمدید كرد

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن ( سورینت) قرارداد خود را به مدت یك سال تمدید كرد.

به گزارش نما به نقل از مشرق ، علی دایی پس از توافق با مسئولان باشگاه راه آهن با این مربی به توافق رسید و قرارداد خود را به مدت یک سال با این تیم تمدید کرد.

او امروز قرارداد یک ساله خود را در باشگاه راه آهن و در حضور خبرنگاران امضاء کرد.

دایی: شرایط سورینت از پیشنهادات دیگر بهتر بود/ مهدوی‌کیا باید با پیراهن تیم ملی خداحافظی می‌کرد

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در کنفرانس خبری پیش از عقد قراردادش در خصوص تمدید قرارداد با این باشگاه گفت: من یک سال خیلی خوب را با مدیرعامل تیم راه‌آهن پشت سر گذاشتم و هماهنگی خوبی بین ما وجود داشت. خدا را شکر یک نتیجه آبرومند نسبت به سالهای قبل گرفتیم و با توجه به اینکه هدف‌های درازمدتی داشتم که تیم قوی را تشکیل داده و برای سالهای آینده حتی برای قهرمانی بجنگم از دلایل اصلی من برای تمدید قراردادم بود.

وی گفت: مدیران باشگاه راه‌آهن به صرف فقط باشگاه‌داری در فوتبال سرمایه‌گذاری نمی‌کنند بلکه هدف‌هایی دارند. طی جلسات مختلف که با مدیران راه‌آهن داشتم در خصوص مسائل مختلف تیم برای سال آینده صحبت کردیم. خوشبختانه مدیران تیم راه‌آهن از مشاوران خوبی بهره‌مند هستند و ما در صدد هستیم تغییرات عمده‌ای را در شیوه باشگاه‌داری ایجاد کنیم و با توجه به اینکه نوع کار آنها با سایر باشگاه‌های خصوصی که در ایران کار کردند تفاوت داشت و هدف‌هایی داشتند، تصمیم گرفتند امسال هم انشالله با باشگاه سورینت همکاری‌ام را ادامه دهم و گام‌های بلندی در لیگ سال آینده برداریم.

وی ادامه داد: با توافق حاصل شده از شنبه کارم را پرقدرت آغاز کرده تا تیم قدرتمندی را برای سال آینده بسازیم. امسال برخلاف دو سال قبل این فرصت را دارم تا تیم خوبی را ببندیم و با پشت سر گذاشتن دوران آمادگی مناسب با شرایطی ایده‌آل روانه مسابقات سال آینده شویم. خوشحالم باشگاه به من اطمینان کرد سال دیگر همراه باشگاه سورینت باشم و به اهداف بزرگتری فکر می‌کنم. سالهای قبل شرایط خیلی دشوار بود؛ اما امسال این فرصت مهیا است. کارمان را با قدرت انجام دهیم. البته بخش مهمی از کار ما به برنامه سازمان لیگ نیز برمی‌گردد. ما برنامه کامل مسابقات سال آینده را نداریم؛ اما برای شروع کار در همان حدود که برنامه‌ها از سوی سازمان لیگ اعلام شده کار را پیش خواهیم برد. من می‌دانم با توجه به اینکه امسال فرصت مناسبی برای آماده‌سازی تیم سورینت داریم باید نتایجی بهتر از سال قبل بگیرم.

به گزارش فارس، وی با اشاره به نقاط ضعف‌ تیم راه‌آهن گفت: با توجه به ضعف‌هایی که داشتیم و روی آنها آنالیز لازم صورت گرفته من در پست‌هایی برای هر پست که ضعف دارم سه بازیکن را در نظر گرفته‌ام و نام آنها را به مدیریت باشگاه دادم تا با توافق آنها بازیکنان مورد نیاز جذب شود. در کنار آن دست از سازندگی بر نخواهم داشت. در حال حاضر بازیکنانی در تیم سورینت وجود دارند که ما می‌توانیم با تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوانان کارمان را پیش ببریم.

علی دایی در خصوص شکایت خود از باشگاه پرسپولیس برای دریافت مطالباتش گفت: من تابع قانون هستم و هرتصمیمی که کمیته انضباطی بگیرد می‌پذیرم. ما هم انشالله با رأی کمیته انضباطی به حقمان خواهیم رسید. طی تمامی جلسات گذشته کمیته انضباطی هم ما مدارک خودمان را ارائه دادیم و متأسفانه باشگاه پرسپولیس اموری که باید انجام می‌داد را نداد و حالا تصمیم‌گیرنده نهایی کمیته انضباطی است. افرادی در کمیته انضباطی هستند که بهتر از ما و شما مسائل حقوقی را می‌دانند و با بررسی این پرونده حکم عادلانه‌ای صادر خواهند کرد.

دایی در خصوص استعفای یحیی گل‌محمدی از سرمربی‌گری تیم پرسپولیس گفت: بنده راجع به این مسائل صحبت نکنم بهتر است. چرا که در روزی که گل‌محمدی را به پرسپولیس آوردند نه این موضوع را می‌دانستم و نه تصمیم گیرنده بودم که حالا بخواهم در این ارتباط نظر بدهم؛ اما در مورد شرایط حاکم بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید بگویم هواداران از این دو تیم فقط پیروزی و موفقیت می‌خواهند. چرا که این هواداران با استقلال و پرسپولیس زندگی می‌کنند. متأسفانه در این چند ساله قهرمانی برای پرسپولیس حاصل نشده و در این ارتباط باید کسانی پاسخگو باشند که رو به مدیریت آورده‌اند و در این باشگاه‌ها مدیریت می‌کنند.

دایی در خصوص خداحافظی غریبانه مهدی مهدوی‌کیا از میادین فوتبال، گفت: اینگونه مسائل در جامعه ما و مخصوصاً در ورزش ما وجود دارد. به نظر من شأن مهدوی‌کیا بسیار بالا بود اما خود من معتقدم بازیکنی که سالها برای تیم ملی زحمت کشیده باید با لباس تیم ملی خداحافظی کند نه باشگاه. اما به نظر مهدی مهدوی‌کیا هم احترام می‌گذارم. خود من خداحافظی در یک بازی رسمی را دوست ندارم. خداحافظی خودم بعد از قهرمانی با تیم سایپا بود و هیچکس هم از آن اطلاع نداشت چرا که به دنبال بازی خداحافظی و این قبیل مسائل نبودم. الآن هم از آن نوع خداحافظی هم ناراحت نیستم.

وی افزود: اما کسانی که برای فوتبال ملی کشور ما زحمت کشیده‌اند به خصوص امثال مهدوی‌کیا که سالها در تیم ملی بوده و افتخارات زیادی به دست آورده نباید اینگونه از فوتبال خداحافظی کند.

دایی در خصوص خداحافظی علی کریمی از میادین فوتبال گفت: انشالله که کریمی موفق باشد.

دایی در خصوص اینکه آیا از طرف باشگاه پرسپولیس پیشنهادی به او شده است یا نه گفت: اصلاً راجع به این موضوع صحبت نمی‌کنم فقط باید بگویم سه چهار پیشنهاد داشتم که در این بین شرایط باشگاه سورینت را از همه بهتر دیدم و قراردادم را با آنها امضاء‌ کردم.

۱۳۹۲/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...