نسخه چاپی

آغاز انتقام امارات/ بازی ایران و عراق لغو شد

فوتبال كشورهایی همچون عراق و لبنان مدیون امارات است و آنها براحتی از امكانات امارات استفاده می كردند، اما در انتخابات ریاست ای.اف.سی با فشار احمد فهد، رئیس كویتی شورای المپیك آسیا به شیخ سلمان رای دادند و حالا یوسف سركال اماراتی تلافی می كند.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، فدراسیون فوتبال امارات در نامه ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد امکان برگزاری بازی دوستانه ایران و عراق در دبی وجود ندارد.
این دیدار قرار بود 6 خرداد در امارات برگزار شود.
فدراسیون فوتبال امارات علت لغو این دیدار را بازدید ناظران AFC از ورزشگاه هایشان اعلام کرده اند، اما دلیل اصلی، عصبانیت یوسف سرکال، رئیس فدراسیون فوتبال امارات از کشورهایی است که به او رای ندادند.
یوسف سرکال نامزد ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا بود اما در رقابت با شیخ سلمان بحرینی شکست خورد و تصمیم به تلافی بدعهدی دوستان سابقش گرفته است.
کشورهایی همچون لبنان و عراق به راحتی از امکانات فوتبال امارات استفاده می کردند و حتی اعلام کرده بودند از یوسف سرکال حمایت می کنند، اما احمد فهد، رئیس کویتی شورای المپیک آسیا همه کشورهای عربی را وادار کرد که به شیخ سلمان بن ابراهیم بحرینی رای دهند.
تماس او با مقامات لبنان و عراق دو روز قبل از انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا جنجال زیادی به پا کرد و اغلب رسانه ها به احتمال تیره شدن روابط فوتبالی آنها با امارات اشاره کرده بودند.
احمد فهد در این دوره یک و نیم ساله از شیخ سلمان حمایت کرد و قرار است در سال 2015 طلال فهد از کویت نامزد ریاست آسیا شود و شیخ سلمان باید دین خود را ادا کند و مقدمات انتخاب شدن او را فراهم سازد.

پیش از این بازی با عمان نیز که قرار بود اول خرداد برگزار شود با درخواست کی روش لغو شده بود.

۱۳۹۲/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...