نسخه چاپی

روش توهین آمیز یك شركت برای تبلیغ محصولاتش

یك شركت املاك نیویوركی بنام “رَپید ریِلتی” پیشنهاد عجیبی به ۸۰۰ كارمند خود داد. اگر آنها آرم شركت را روی بدنشان خالكوبی كنند، ۱۵ درصد به دستمزد ماهانۀ شان اضافه می شود.

به گزارش نما شبکه یورو نیوز گزارش داد: باید گفت این کمپین تبلیغاتی تا به حال موفقیت خوبی هم داشته است. ده ها نفر از کارمندان “رَپید ریِلتی” مارک شرکت را تا ابد بر روی بدن خود حک کرده و بسیاری از رسانه ها دربارۀ آن صحبت کرده اند.



یکی از کارکنان این شرکت که تازگی خالکوبی کرده است می گوید: «همسرم کمی نگران بود، اما به او گفتم، می دانی، این بهترین پیشنهادی بود که تا بحال به من داده اند.»



همکار دیگری نیز با رضایت می گوید: «چک حقوقم را دریافت کردم و رقم آن خیلی بهتر از همیشه بود. پس خیلی هم خوشحالم.»



اما نفر سوم با این پیشنهاد موافق نیست و می گوید: «به هیچ وجه قبول نمی کنم. چه افزایش حقوقی؟ باید حقوقم را فوق العاده زیاد کنند تا قبول کنم.»



به گزارش یورو نیوز؛ بیشتر مواقع، خالکوبی و طرح های خالکوبی شده، نمایانگر شخصیت افراد است. این بار شاید پول دوستی آنها را نشان می دهد، شاید هم آنها واقعا عاشق شرکتشان هستند!



اما آنچه در این گزارش مغفول مانده به زیر سوال رفتن آزادی های فردی است که بسیار مورد تاکید آمریکایی هاست. شاید اگر این گزارش درباره برخورد عده ای با افراد همجنس باز بود گزارش یورو نیوز هم رنگ و بوی دیگری به خود می گرفت و به سمت دفاع از آزادی فردی پیش می رفت.



به هر حال وضعیت دشوار اقتصادی برخی شرکت ها را واداشته تا از افراد سوء استفاده کنند و افراد را هم بر آن داشته تا برای حفظ موقعیت شغلی خودشان هر تحقیری را بپذیرند ولو برخی در ظاهر اعلام رضایت می کنند.

۱۳۹۲/۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...