نسخه چاپی

اپوزیسیون چرا به این دو نفر معتاد شده است؟!

اختلاف در محافل ضدانقلاب بر سر دخیل بستن همیشگی به خاتمی و هاشمی بالا گرفته است.

اختلاف در محافل ضدانقلاب بر سر دخيل بستن هميشگي به خاتمي و هاشمي بالا گرفته است.
در اين‌باره پايگاه اينترنتي اخبار روز با حمايت از هاشمي و خاتمي نوشت: ترديد و دودلي و وحشتي که بر حلقه اصلي جريان اصلاح‌طلبي سايه انداخته باعث دلسردي مخالفان است. امثال کيهان اکنون خاتمي را مفسد في‌الارض و ستون پنجم و وطن‌فروشي که بايد رد صلاحيت شود، معرفي مي‌کنند اما بايد از فرصت انتخابات استفاده کرد.

نويسنده اين پايگاه وابسته به اپوزيسيون ادامه مي‌دهد: طبيعي است که در صورت نامزدي اين افراد، اعتراض‌ها و فشارها شديدتر خواهد شد. من شخصا تمايلي به پيروزي آقاي هاشمي ندارم. اما اين سليقه شخصي من است در زمان راي دادن. اگر ميان ايشان و خاتمي و ديگران قرار بر انتخاب باشد، به ايشان راي نخواهم داد. اما از حضور ايشان در انتخابات دفاع مي‌کنم. ايشان و صدالبته آقاي خاتمي نبايد به چانه‌زني با حاکميت ادامه دهند و حضور خود را مشروط به موافقت ايشان کنند.

اخبار روز با اشاره به موضوع بازداشت‌شدگان فتنه‌سبز و حصر موسوي و کروبي، خواستار صرف‌نظر از آنها در موضوع انتخابات شد و نوشت: مگر در دوران اصلاحات که آيت‌الله منتظري در حبس خانگي بودند، آقايان در حکومت نبودند؟ مگر مجلس ششم را اصلاح‌طلبان در قبضه نداشتند و رياست آن در دست آقاي کروبي نبود؟ مگر شما آقاي خاتمي رئيس‌جمهور نبوديد؟ ولي همان موقع آقاي منتظري در حبس خانگي بود.‌ حالا هم شرط شرکت شما نبايد آزادي زندانيان باشد. شما (آقاي خاتمي) و آقاي هاشمي بايد بياييد. شرط و شروط هم ندارد، نه با رهبري و نه با هيچ‌کس ديگري.

اما در مقابل پايگاه اينترنتي گويانيوز نسبت به دخيل بستن محافل اپوزيسيون- به رسم هميشه- به خاتمي و هاشمي نوشت: 34 سال است که به انتخاب بد و بدتر عادت کرده و معتاد شده‌ايم. آيا در سال 88 نگفتيم رأي ما را دزديدند و مخالفان ما را دستگير کردند؟ حالا هم معتادان هميشگي بين دو مهره خاتمي و هاشمي به عنوان بد و بدتر سرمايه‌گذاري کرده‌اند.

اگر به خاتمي مجال بدهند تازه مي‌خواهد 8 سال وقت بگيرد تا برگردد به 8 سال قبل! راستي سقوط در وادي اوهام و خيالات بي‌پايه تا کجا؟ آيا اينها ساده‌لوحي و خيالپردازي نيست؟ انسان بايد چه قدر ساده انديش يا عوام‌فريب باشد که از اين قبيل سخنان بزند. آنها آگاهانه چشم خود را به جنبش سبز و قربانيان آن مي‌بندند. کسي نيست بپرسد آقاي خاتمي شما تصور مي‌کنيد که فرداي پيروزي، ما در خانه مي‌نشينيم و به شما فرصت دولت‌داري مي‌دهيم و از مبارزه و اعتراض صرف‌نظر مي‌کنيم!

هرچند در اين دو طيف تحليل‌ها، تعارض‌هايي ديده مي‌شود اما قدر مشترک چنين تحليل‌هايي در دو سوي اپوزيسيون تأکيد بر معارضه با جمهوري اسلامي است و اينکه خاتمي و هاشمي چه‌قدر مي‌توانند به اعتبار کارنامه قانون‌شکني‌هاي خود در خدمت جريان‌هاي ضدانقلاب و ساختارشکن قرار گيرند.

۱۳۹۲/۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...