نسخه چاپی

آخرین اخبار از سومین روز ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری

روز چهارشنبه دومین روز از ثبت نام كاندیداهای ریاست جمهوری در محل ستاد انتخابات كشور برگزار شد و تا شنبه 21 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

پنجشنبه 19 اردیبهشت سومین روز ثبت نام از داوطلبین انتخابات ریاست جمهوری ادامه می یابد. چهارشنبه نیز همزمان با دومین روز ثبت نام که روز ناشناخته ها بود، حسن سبحانی تنها چهره شناخته شده و مطرح به ستاد انتخابات کشور آمد. در روز اول نیز پنج کاندیدای مطرح آقایان: لنکرانی، روحانی، سعیدی کیا، کواکبیان و واعظ زاده به عنوان چهره های شناخته شده ثبت نام کردند.





اگرچه دومین روز ثبت نام نسبت به روز اول، کمی بی سرو صداتر بود اما با متن و حاشیه هایی همراه بود و حضور چند چهره خبرساز شد. ثبت نام رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور آقای محمود مظفر و همچنین نام نویسی دو خانم به نامهای راضیه امیدوار و ثریا ملک زاده از خبرهای این روز بود.





اما از حاشیه های جالب این روز حضور کاندیدای دوست داشتنی و محبوب مصطفی چراغی بود که به سبب سابقه ثبت نام در دوره های نهم و دهم ریاست جمهوری و پخش کلیپ های انتخاباتی اش از معروفیت بالایی برخوردار است. چراغی که اجازه برگزاری نشست خبری را نیافت با بیان اینکه تقریبا ده یا یازده بچه دارد، افزود: مهمترین برنامه من توجه به بخش کشاورزی است و تا زمانی که کشاورزی نباشد ورزش هم نداریم.





***



00 : 8 // سومین روز ثبت‌نام از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری که از ساعت 8 صبح روز سه‌شنبه 17 اردیبهشت، شروع شده بود، در محل ستاد انتخابات کشور آغاز شد.



05 : 8 // به گفته مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور، تا پایان روز دوم از ثبت نام داوطلبان، 144 نفر آمادگی خود را برای حضور در این عرصه اعلام کرده اند.



30 : 8 // طبق زمزمه های شنیده شده در محل ستاد انتخابات کشور احتمالا روز سوم روز بی رونقی خواهد بود. چرا که بسیاری از سیاسیون، روز جمعه و شنبه را برای ثبت‌نام اعلام کرده‌اند.



56 : 9// محمد غرضي وزير صنعت كابينه اول دولت آيت‌الله هاشمي رفسنجاني براي ثبت نام در يازدهمين دوره رياست جمهوري وارد وزارت كشور شد.



02 : 10 // حجت‌الاسلام سيد محمد باقري خرازي،‌ دبير کل حزب الله به منظور ثبت نام در انتخابات رياست جمهوري به ستاد انتخابات وزارت کشور وارد شد.



15 : 10 // علی فلاحیان در سومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری با حضور در ستاد انتخابات کشور رسما برای کاندیداتوری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.



20 : 10 // احمد زاده کرمانی رییس سابق سازمان میراث فرهنگی و گردشگری دقایقی پیش در محل ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری حضور یافت.



45 : 10 // احمد زاده کرمانی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه "گفتمان سوم تير احمدي نژاد را قبول دارم" تاکيد کرد: جريان انحرافي در حاشيه دولت‌هاي قبلي چه در زمان هاشمي رفسنجاني و چه در زمان خاتمي و چه در زمان احمدي نژاد وجود داشته و به دليل سياست‌هاي غلط تشديد شده است. من با شعار دولت جوان عدالت و قانونگرايي پا به عرصه انتخابات گذاشته‌ام.



احمد زاده کرمانی با اظهار بی اطلاعی از کاندیداتوری مشایی گفت: تلقي من اين است که دولت ظرفيت خوبي براي راي سازي گفتمان سازي دارد و ممکن است گزينه داشته باشد.



08 : 11 // فلاحیان در جمع خبرنگاران گفت: حتی به نفع هاشمی و خاتمی هم کنار نمی‌روم. علیرغم برخی تبلیغات سوء "تا آخر در صحنه می‌مانم."



35 : 11 // دبیر کل حزب‌الله ایران در نشست خبری که در ستاد انتخابات کشور برگزار شد،گفت: با چهار هدف پیشرفت، آرامش، رفاه و سلامتی وارد عرصه شده ام. من با تنظیم یک برنامه مدون و منسجم که 25 سال برای آن کار کردم، وارد عرصه شده و دولتم، دولت متقین است.



محمدباقر خرازی گفت: من در راستای ورود به انتخابات قصد ندارم هیچ جریان و گروهی را تخریب کنم.

۱۳۹۲/۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...