نسخه چاپی

زندگی «لیونل مسی» فیلم می‌شود

زندگی شخصی و حرفه‌ای «لیونل مسی»، چهره ماندگار تاریخ فوتبال به روی پرده سینماها می‌رود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، «لیونل مسی»، ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا که بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان است، سوژه یک فیلم قهرمانانه خواهد شد.

استودیو «اپیک پیکچرز» با خرید حق ساخت اقتباس سینمایی از کتاب شرح‌حال «مسی؛ داستان پسری که اسطوره شد» نوشته‌ی لوسا کایولی، فیلمی بر اساس زندگی و فعالیت ورزشی ستاره نامدار فوتبال جهان را خواهد ساخت.

به گزارش ورایتی، مقامات این استودیو به زودی نویسندگان فیلمنامه و کارگردانان این پروژه را انتخاب خواهند کرد.

این فیلم به احتمال فراوان همزمان با برگزاری جام‌جهانی فوتبال برزیل که 12 ژوئن 2014 آغاز می‌شود آماده نمایش خواهد بود.

این فیلم بر روی داستان زندگی پسربچه آرژانتینی تمرکز می‌کند که با غلبه بر مشکل کوتاهی قد، به یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ تبدیل شد.

یکی از مقامات استودیو اپیک با تاکید بر ساخت یک فیلم قوی و مثبت، هدف از ساخت فیلم زندگی مسی را پیامی به مردم دنیا عنوان کرد که بتوانند رویاهای خود را هرچقدر هم غیرممکن به نظر برسند، محقق کنند.

لیونل مسی متولد 24 ژوئن 1978 در آرزژانتین، بهترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا و همچنین جهان در بازی‌های رسمی به شمار می‌آید. او در سال 2012 توانست صاحب رکورد بیشترین گل زده در یک سال با 91 گل شود تا رکورد گرد مولر افسانه‌ای را هم بشکند.

مسی تنها بازیکن تاریخ فوتبال است که چهار سال پیاپی موفق به دریافت توپ طلای فوتبال شده است. وی همچنین در سال‌های 2009، 2010، 2011 و 2012 بهترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا شد و در سال 2010، 2011 و 2013 بهترین گلزن لالیگای اسپانیا لقب گرفت.

در کارنامه کارنامه افتخارات مسی سه قهرمانی در سوپرجام اروپا، سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، چهار قهرمانی در لالیگای اسپانیا، چهار قهرمانی در سوپر جام اسپانیا، دو قهرمانی در کوپا دل ری و دو قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان دیده می‌شود.

۱۳۹۲/۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...