نسخه چاپی

نحوه انتقام گرفتن اسد از اسرائیل

رئیس‌جمهور سوریه در جمع كسانی كه به دیدار او آمده بودند تأكید كرد كه انتقام دمشق از تل‌آویو استراتژیك خواهد بود و سوریه را به كشور مقاومت تبدیل خواهیم كرد.


به گزارش نما، فارس به نقل از روزنامه «الاخبار» نوشت: افرادی که با «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه دیدار کرده بودند، گزارش داد که اسد در این دیدار تأکید کرد که سوریه به راحتی می‌توانست با شلیک چند موشک به سوی اسرائیل مردم خود را راضی کند و ناراحتی ملت و همپیمانانش از هجوم اسرائیل به سوریه را بر طرف کند.

اسد گفت: دمشق می‌داند از آن جا که اسرائیل به دنبال جنگ نیست پاسخ سوریه را به عنوان پاسخی در برابر هجوم خود به حساب خواهد آورد و وارد جنگ نخواهد شد.

رئیس جمهور سوریه تأکید کرد که شرایط فعلی منطقه آماده جنگ دیگری نیست و اسرائیل و آمریکا نیز به دنبال جنگ دیگری نیستند و در صورتی که سوریه به حمله اسرائیل پاسخ دهد انتقام ما تنها تکنیکی خواهد بود اما ما انتقامی استراتژیک می‌خواهیم.

وی افزود: می‌خواهیم درها را به روی مقاومت باز کنیم تا سوریه به صورت یکپارچه به کشوری مقاوم تبدیل شود، بعد از این هجوم مطمئن شدیم که ما با دشمن اصلی خود در جنگ هستیم و نیروهایش را در کشور خود تعقیب می‌کنیم.

اسد تأکید کرد که به حزب الله اطمینان دارد و به خاطر وفاداری، ثبات و عقلانیتش از آنها تقدیر کرده و افزود: تصمیم گرفتیم که هر نوع امکاناتی را در اختیار حزب الله قرار دهیم زیرا آنها اکنون تنها همپیمان و حامی ما نیستند بلکه ما به خاطر نسل‌های آینده سوریه می‌خواهیم به دولتی مقاوم مانند حزب الله تبدیل شویم.

اخیرا جنگنده‌های اسرائیل به چند پایگاه تحقیقاتی در اطراف دمشق و جبل قاسون تجاوز کردند که تل‌آویو مدعی شده بود محموله تسلحیات نظامی حزب الله را هدف قرار داده است.

۱۳۹۲/۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...