نسخه چاپی

آتش سوزی پاساژی در پایتخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش گرفتن پاساژی در مركز پایتخت خبر داد.


به گزارش نما، سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جزئیات این حادثه گفت: وقوع یک مورد حادثه حریق در ساعت 23:24 به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن آتش نشانان ایستگاه یک به همراه تجهیزات تنفسی و نردبام به محل حادثه که یک پاساژ چهار طبقه به نام "صاحبی" در خیابان امیرکبیر ابتدای خیابان ملت بود، اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند در طبقه اول یک پاساژ چهار طبقه یک مغازه 20 متری که مملو از لوازم یدکی خودرو بود، آتش سوزی رخ داده و شعله‌های آتش در حال سرایت به مغازه‌های مجاور و طبقات فوقانی است.

ملکی با بیان اینکه زیر زمین این مغازه نیز مملو از دود شده بود، اظهار کرد:‌ آتش نشانان پس از حضور در محل اقدام به قطع برق پاساژ کرده و عملیات مهار و اطفای حریق را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه مورد مصدومی نداشته است، گفت: آتش نشانان پس از حدود یک ساعت شعله‌های آتش در این واحد صنفی را مهار و به طور کامل اطفا کردند و در ساعت 12:36 به عملیات خود خاتمه دادند.

وی با بیان اینکه علت قطعی وقوع این حادثه از سوی کارشناسان سازمان در حال بررسی است، گفت: با توجه به اینکه این مغازه مملو از لوازم یدکی و تزئیناتی خودرو بوده و هر لحظه امکان سرایت شعله‌های آتش به اماکن دیگر نیز وجود داشت، مالکان چنین واحدهای صنفی باید توجه باشند که حتما برای انبار کردن لوازم خود اصول ایمنی را رعایت کنند.

۱۳۹۲/۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...