نسخه چاپی

تشكر وهابی سرشناس از اسرائیل

هدف حمله اسرائیل به خاك سوریه این بود كه "بشار أسد" بتواند به این بهانه كمك های بیشتری از شیعیان و ایران دریافت كند و خود اسرائیل هم كمك های تسلیحاتی از ایالات متحده آمریكا دریافت نماید.

به گزارش نما به نقل از شيعه آنلاين،‌ تاکنون بارها و بارها پژوهشگران مسائل تاريخي و ديني يهودي بودن اصل و ريشه فرقه ضاله وهابيت را ثابت کرده و بر آن تأکيد کرده اند.

اما اين بار يک مفتي وهابي طي اظهاراتي عجيب به يهودي بودن ريشه مذهب وهابيت اذعان کرده و‌ حجت را بر همگان تمام کرده و مهر تأييدي بر ادعاهاي سابق پژوهشگران زده است.

در همين راستا شيخ "علي الربيعي" از وهابيون سرشناس يمن روز گذشته از حمله چند روز پيش ارتش صهيونيستي به خاک سوريه دفاع تمام عيار کرده و از مسلمانان جهان خواسته به خاطر اين حمله به سوريه از سوي رژيم صهيونيستي،‌ خوشحال باشند.

وي با انتشار مطلبي در اين باره مي نويسد: عيب نيست اگر مسلمانان از حمله اسرائيل به خاک سوريه خوشحال و خرسند شوند. در تاريخ اسلام هم حضرت محمد و صحابه از پيروزي ارتش روم بر شيعيان کسري (ايران) خوشحال شدند! لذا ما هم بايد از حمله اسرائيل به سوريه خوشحال شويم!

الربيعي در ادامه اين مطلب مي افزايد:‌ هدف حمله اسرائيل به خاک سوريه اين بود که "بشار أسد" بتواند به اين بهانه کمک هاي بيشتري از شيعيان و ايران دريافت کند و خود اسرائيل هم کمک هاي تسليحاتي از ايالات متحده آمريکا دريافت نمايد.

اين مفتي سلفي همچنين در پاسخ به پرسشي در مورد اينکه "آيا مي شود براي حمله به ايران از اسرائيل کمک بگيريم؟" مي گويد: براي حمله به کشور مشرک ايران جايز است از يهوديان که اهل کتاب هستند کمک بگيريم. در قرآن هم اين مسأله بيان شده است! همانطور که پيامبر نيز از يهوديان براي حمله به مشرکان کمک گرفت!

۱۳۹۲/۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...