نسخه چاپی

وزیر دفاع سوریه: ارتش سوریه آماده رویارویی با هرگونه تجاوز است

عکس خبري -وزير دفاع سوريه: ارتش سوريه آماده رويارويي با هرگونه تجاوز است

وزیر دفاع سوریه در بازدید از پایگاه نیروی هوایی ارتش سوریه تأكید كرد كه دمشق آماده رویارویی با هرگونه تجاوز به این كشور است.

به گزارش نما، فارس به نقل از «لبنان 24» نوشت، ژنرال «فهد جاسم الفریج» وزیر دفاع سوریه در بازدید از پایگاه نیروی هوایی ارتش سوریه تأکید کرد که کشورش آماده رویارویی با هرگونه تجاوز است.

الفریج افزود: ما به نبرد خود علیه تروریسم و حامیان آنها ادامه خواهیم داد و نیروهای غیور ارتش آماده رویارویی کامل با هر نوع تجاوزی هستند و با هر اقدامی که حاکمیت و امنیت میهن و ملت را به خطر بیاندازد برخورد خواهیم کرد.

او در سخنرانی خود که از تلویزیون سوریه پخش شد گفت: دیگر از کسی پوشیده نیست که تجاوز به سوریه به دلیل نقش اساسی این کشور در محور مقاومت و برخورد با طرح آمریکایی صهیونیستی در منطقه است.

وی افزود: تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی میزان دخالت اسرائیل در اتفاقات سوریه را نشان می‌دهد و تلاشی ناکام برای بالا بردن روحیه گروه‌های تروریستی است که بارها در برابر ارتش سوریه شکست خورده‌اند.

پیشتر دمشق اعلام کرده بود که تجاوز اسرائیل به این کشور با هدف حمایت نظامی مستقیم از گروه‌های تروریستی بعد از شکست‌ آنها در زمینه نظامی صورت گرفته است.

اخیرا جنگنده‌های اسرائیل به چند پایگاه تحقیقاتی در اطراف دمشق و جبل قاسون تجاوز کردند که تل‌آویو مدعی شده بود محموله تسلحیات نظامی حزب الله را هدف قرار داده است.

۱۳۹۲/۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...