نسخه چاپی

"موسوی را از حبس بیرون می‌آورم"

كاندیدای انتخابات ریاست جمهوری حسین شریعتمداری را به مناظره دعوت كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، مصطفی کواکبیان عصر امروز در جلسه پرسش و پاسخ با جمعی از جوانان این شهر با بیان اینکه شریعتمداری در سال 88 خاتمی را مفسد فی‌الارض خواند، اظهار کرد: بنده حاضر هستم در این زمینه با حسین شریعتمداری «مدیر مسئول روزنامه کیهان» مناظره کنم.

*خاتمی گفت حاضر به چالش نظام نیستم/انتخابات دو مرحله‌ای می‌شود

وی درباره حضور خاتمی در انتخابات، اذعان کرد: با خاتمی صحبت کردم و اعتقاد دارد که اگر جلو بیایم و مشکلاتی ایجاد شود، حاضر به چالش نظام نیستم.

این کاندیدای انتخابات یاست جمهوری با اشاره به اینکه در انتخابات سال 88 ما تقلب را قبول نداشتیم، گفت: بنده مسئول ستاد موسوی در کشور بودم و هیچ تقلبی نشد، اما تخلف صورت گرفت.

وی، انتخابات یازدهم را دو مرحله‌ای خواند و اذعان کرد: با این تعدد کاندیداها کسی در مرحله نخست پیروز نمی‌شود و اگر در مرحله دوم اصلاح‌طلبان یک پای کار باشند، پیروز میدان می‌شوند.

کواکبیان با تصریح بر اینکه دولت تمام تلاش خود را به‌کار گرفته که برای گزینه خود تأیید بگیرد، افزود: جبهه پایداری نیز لنکرانی را در جناح قم و سید جلیلی را در جناح مشهد وارد می‌کند و حزب تحول‌گرا نیز زاکانی را تعرفه کرده است.

وی ادامه داد: ائتلاف پنج نفره ابوترابی را انتخاب کردند و از 1+2 سه نفر وارد عرصه انتخابات می‌شوند و تعداد بسیار زیادی نیز مستقل هستند، بنابراین با این تعدد کاندیداها کسی در مرحله نخست پیروز نمی‌شود.

*اصلاح‌طلبان پس از تأیید شورای نگهبان به اجماع می‌رسند

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری درباره اجماع اصلاح‌طلبان عنوان کرد: قرار بود قبل از ثبت‌نام به اجماع برسیم، اما این مسئله را به پس از ثبت‌نام و تاأیید شورای نگهبان گذاشتیم تا ببینیم چه کسانی تأیید می‌شوند تا آنهایی که می‌مانند، اجماع کنند.

*کروبی و موسوی را از حبس بیرون می‌آورم

وی در پاسخ به سئوالی درباره برنامه‌های خود پس از کسب کرسی ریاست جمهوری، گفت: در کشور عالی‌ترین تصمیمات در شورای امنیت ملی گرفته می‌شود که ریاست آن به‌عهده رئیس جمهور است که احمدی‌نژاد جا خالی می‌دهد.

کواکبیان اضافه کرد: اگر بنده رئیس جمهور شوم تلاش می‌کنم، موسوی و کروبی از حبس خارج شوند که این موضوع باید در شورای امنیت ملی تصمیم‌گیری شود و به نظر رهبری برسد.

*تنها کاندیدای دکترای سیاسی هستم

وی با بیان اینکه تنها کاندیدای دکترای سیاسی هستم، یادآور شد: با علم به این مسئله سخن می‌گویم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری درباره کابینه خود پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری، اذعان کرد: در دولت آینده نمی‌خواهم تنها از اصلاح‌طلبان استفاده کنم و در کابینه خودم سه وزیر زن برمی‌گزینم و از نیروهای کارآمد اصولگرا نیز استفاده می‌کنم.

وی به برقراری رابطه ایران با آمریکا اشاره کرد و متذکر شد: اعتقاد بنده این است که باید رابطه خود با آمریکا را تعریف کنیم و تحریم‌ها لغو شود.

کواکبیان افزود: در چارچوب خطوط قرمز و براساس منافع ملی می‌توانیم رابطه داشته باشیم.

وی، جلوگیری از واردات بی‌رویه، تقویت تولید، اولویت واگذاری کارها به بخش‌خصوصی و... را از جمله برنامه آینده دولت خود عنوان کرد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، با تصریح بر اینکه شایسته‌سالاری مبنای بنده در انتخاب افراد برای کابینه خود است، فراهم کردن امنیت سرمایه‌گذاری برای ایجاد اشتغال کشور را از دیگر برنامه‌های خود عنوان کرد.

در جلسه مذکور محمد لشگری، دبیر حزب مردم‌سالاری گیلان معرفی شد.

۱۳۹۲/۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...