نسخه چاپی

تحركات نوه رفسنجانی پس از یك افشاگری

یكی از نوه‌های هاشمی رفسنجانی از سران گروه غیر قانونی موسوم به «نهضت آزادی» خواسته در حمایت از پدربزرگش بیانیه بدهند تا جنبش درخواست از هاشمی برای نجات كشور راه بیافتد.

به گزارش نما به نقل از فارس، یکی از نوه‌های اکبر هاشمی رفسنجانی اعلام کرده است: «به دنبال انتقاد اخیر یکی از مسئولین کشور از آقای هاشمی رفسنجانی، اقداماتی را شروع کرده‌ایم».

این عضو خانواده هاشمی گفته است: به برخی از روحانیون مدافع پدربزرگ گفته‌ایم که پیام‌هایی در حمایت از کل خانواده آقای هاشمی و محکوم کردن مخالفین خانواده صادر نمایند.

وی همچنین ادامه داده است: به تعدادی از شخصیت‌های سیاسی پیرو بابابزرگ و گروه‌ها و احزاب وابسته به خانواده هاشمی نیز گفته‌ایم که همان حمایت‌ها را انجام دهند.

نوه هاشمی رفسنجانی اضافه کرده است: «به مسئولین نهضت آزادی هم که مرتباً برای بابابزرگ پیغام و پسغام می فرستند که این انتخابات (ریاست جمهوری یازدهم) آخرین فرصت برای همه مخالفین حاکمیت است و شما باید بیائید و ما همه جوره حمایت می کنیم و...، گفتیم که از این به بعد پیام علنی بدهند و بیانیه صادر کنند تا "جنبش درخواست از آقای هاشمی برای نجات کشور" راه بیافتد».

گفتنی است که تلاش برخی اعضای خاندان هاشمی برای ترغیب وی به حضور در انتخابات در حالی صورت می گیرد که عفت مرعشی همسر آقای هاشمی چند روز پیش اساس انتخابات در جمهوری اسلامی را زیر سؤال برده است.

همسر آقای هاشمی که در آستانه انتخابات 88 نیز در همراهی با جریان رسوای فتنه، فرمان «ریختن مردم به خیابان‌ها» علیه جمهوری اسلامی را صادر کرده بود، در تازه‌ترین اظهاراتش گفته که در جمهوری اسلامی انتخاباتی وجود ندارد!

۱۳۹۲/۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...