نسخه چاپی

16 كشته در سقوط هواپیمای روسی در سیبری

عکس خبري -16 کشته در سقوط هواپيماي روسي در سيبري

رسانه های خبری از سقوط یك فروند هواپیمای مسافربری دو موتوره روسی در سیبری و كشته شدن 16 تن از مسافران و وخامت حال 5 تن از نجات یافتگان این حادثه خبر می دهند.


به گزارش نما، فارس به نقل از رویترز نوشت، بدنبال سقوط امروز یک هواپیمای مسافربری دو موتوره توربوجت روسی مدل " ATR 72" با 43 سرنشین در سیبری، حداقل 16 تن کشته شدند و 12 نفر دیگر از مسافران نیز از این حادثه نجات پیدا کردند.

خبرگزاری رویترز در خبر خود به نقل از یکی از سخنگویان وزارت موقعیت های اضطراری نوشت که این هواپیمای مسافربری در فاصله 30 تا 35 کیلومتری مسافربری در فاصله 30 تا 35 کیلومتری شهر غربی "تیومن" سیبری سقوط کرده است.

بر اساس اعلام این سخنگو، 12 تن از مسافران این هواپیما از این حادثه سقوط نجات پیدا کرده اند و اجساد 16 تن دیگر نیز در محل وقوع این حادثه پیدا شده است؛ بر اساس اطلاعات اولیه موجود، 39 مسافر و 4 خدمه پرواز در این هواپیما حضور داشته اند.

خبرگزاری دولتی "ریانووستی" روسیه به نقل از مقامات بیمارستانی در شهر "تیومن" این کشور اعلام کرده است که حداقل 5 نفر از مسافرانی که از حادثه سقوط نجات پیدا کرده اند در وضعیت بحرانی به سر می برند.

بر اساس اعلام رسانه های روسی، این هواپیمای برد متوسط به خطوط هوایی "یوتیر" روسیه متعلق بوده است که بعد از بلند شدن از روی زمین به مقصد "سورگات"، شهری نفتی در شمال سیبری، سقوط کرده است.

۱۳۹۱/۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...