نسخه چاپی

تعداد داوطلبان كاندیداتوری به 366نفر رسید

مدیركل دفتر انتخابات وزارت كشور از ثبت‌نام ۱۲۳ نفر در پایان روز چهارم ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری یازدهم خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، حسنعلی نوری در پایان روز چهارم ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: مجموع دواطلبان روز چهارم ثبت‌نام یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، 123 نفر بود که از این تعداد 7 نفر خانم بودند. بر این اساس جمع کل ثبت‌نام‌کنندگان تا این لحظه 366 نفر است که 12 نفر آنها را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

بر طبق این گزارش، چهارمین روز از ثبت‌نام نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به پایان رسید و تاکنون 366 نفر در این انتخابات ثبت نام کردند که از این تعداد 123 نفر سهم جمعه 20 اردیبهشت ماه هستند.

شنبه 21 اردیبهشت ماه آخرین روز ثبت‌نام از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است و گمانه‌زنی‌های فراوانی برای حضور چهره‌های مطرح شنیده می‌شود.

تا کنون چهره‌هایی همچون صادق واعظ‌ زاده، کامران باقری لنکرانی، حسن روحانی، علی فلاحیان، غلامعلی حدادعادل، علیرضا زاکانی، حسن سبحانی، محمدباقر خرازی، محسن رضایی، محمدرضا عارف، روح الله احمدزاده کرمانی، سعیدی کیا، مصطفی کواکبیان و علیرضا علی احمدی در این انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند.

۱۳۹۲/۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...