نسخه چاپی

قانون‌شكنی دولت های هاشمی، خاتمی و احمدی نژاد

قالیباف تاكید كرد: متاسفانه شاهد قانون‌شكنی و ساختارشكنی در دولت‌های قبل بودیم.

در همایش شکوه حماسه که در مسجد امام جعفر صادق(ع) تهران و همزمان به طریقه ویدئو کنفرانس در 30 مسجد در مراکز استان‌ها برگزار شد، هواداران قالیباف در مشهد نیز در مسجد النبی این شهر اجتماع‌کرده و به سخنان وی گوش‌ فرادادند.



به گزارش فارس، قالیباف در ارتباط مستقیم با هواداران مشهدی اظهار کرد: متاسفانه شاهد قانون‌شکنی و ساختارشکنی در دولت‌های قبل بودیم.

وی افزود: نگاه احساسی و شعارگونه را باید در سیستم مدیریتی کشور حذف کرده و نگاه عقلانی را جایگزین آن کنیم.



قالیباف با بیان اینکه تنش و اختلاف سبب شده از دغدغه‌های توده مردم غافل شویم، خاطرنشان کرد: تنش، اختلافات و منازعات سبب شد مشقت و سختی مردم را فراموش کرده و تمرکز خدمت و حل مشکل توده مردم را از دست دهیم.

وی ادامه داد: یکی از موارد مهم این است که باید اداره کشور به گونه‌ای باشد که توده مردم به ویژه محرومین و مستضعفین احساس کنند صدای آن‌ها شنیده می‌شود و آن‌ها نقش پررنگی در کشور دارند و این مسئله در فضای تنش و اختلاف سبب فرصت‌سوزی می‌شود.



وی اذعان داشت: نیازمند تغییر و تحول جدی در مدیریت بسته کشور و ساماندهی مشکلات و جایگزینی آرامش و ثبات به جای تنش و اختلاف هستیم.

قالیباف افزود: همچنین بداخلاقی‌های ناشی از سیاست‌زدگی در کشور را باید به محبت، برادری و همدلی تبدیل کرد و به جای کینه‌ورزی حرکت به سمت عملگرایی را همراه با رفتاری صادقانه و خالصانه در رأس اهداف قرار دهیم.

وی یادآور شد: در اداره کشور قانون‌مداری، عنایت و خرد جمعی، جلوگیری از بی‌تدبیری و استفاده از همه ظرفیت‌های کشور حائز اهمیت است.

۱۳۹۲/۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...