نسخه چاپی

قالیباف اعتراف كرد!

«امروز اعتراف می‌كنم كه برخاسته از توده‌های مردم بوده‌ام و این مایه افتخار بوده كه یك روستایی‌زاده و از قشر متوسط رو به ضعیف بوده‌ام.»

محمدباقر قالیباف، با ابراز خرسندی از اینکه یک روستایی‌زاده است، تصریح کرد: امروز اعتراف می‌کنم که برخاسته از توده‌های مردم بوده‌ام و این مایه افتخار بوده که یک روستایی‌زاده و از قشر متوسط رو به ضعیف بوده‌ام؛ همچنین مفتخرم که کار و درس از دوران کودکی در وجود من نهادینه شد و به نوعی می‌توان گفت اینکه در دوران زندگی‌ام سختی کشیده‌ام سبب حفظ خدمت در من شده است.

به گزارش فارس، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه با احساس تکلیف وارد عرصه انتخابات شده‌ام اذعان داشت:‌ خدمت من نشأت گرفته از لبخند پر مهر جامعه بوده و امروز باید بدانیم که همه در خرداد 92 با حضور حداکثری باید حماسه سیاسی خلق کنیم.



قالیباف با بیان اینکه با کوله‌بار بیش از سه دهه تجربه وارد عرصه انتخابات شده است، اذعان داشت: امروز باید حماسه‌ای خلق کنیم و به واسطه این حماسه پایبندی بیشتر خود را با انقلاب، ملت، شهدا و تمام آرمان‌ها احیا و بیشتر کنیم؛ باید ایرانی بسازیم که بر بستر ایرانی راستین با اهداف انقلاب اسلامی و کمک به محرومین و مستضعفین و توده‌های مردم حرکت کنند.

وی از نابسامانی‌های اقتصادی کشور یاد کرد و اظهار داشت: مسائلی چون معیشت، گرانی، اشتغال و بیکاری به ویژه در قشر تحصیلکرده معضلات جدی اقتصادی به شمار می‌رود که باید بتوان آن را بزودی و با سرعت عمل و مدیریت صحیح مرتفع ساخت.



قالیباف تبعیت از ولایت و قانونمداری را در سرفصل عملکرد خود توصیف کرد و بیان داشت: باید مبارزه جدی با فقر و فساد و تبعیض ایجاد کرده و در این شرایط اقتصاد کشور را به آرامش و ثبات برسانیم؛ حقوق مردم و تکیه بر قانون اساسی دو اصل مورد نیاز کشورداری به شمار می‌رود.

وی با اذعان این مطلب که متاسفانه احقاق حقوق ملت مورد غفلت واقع شده، تاکید کرد: در قانون اساسی یکی از مسائلی که اشاره شده، این است که هتک حرمت محکومین و زندانیان روا نیست اما امروز این قانون را زیرپا گذاشته و شاهد آن هستیم که به کسی که نه متهم است و نه بی‌قانون و نه زندانی هتک حرمت شده و هیچ برخوردی با آن‌ها صورت نمی‌گیرد.



قالیباف گفت: باید تأمین منابع و مصالح حداکثری برای تمام قومیت‌ها، ادیان و مذاهب صورت گیرد و به نوعی کشور را از فضای سیاست‌زدگی و تنش به سمت کار، فعالیت و تلاش با مدیریت جهادی هدایت کنیم.

۱۳۹۲/۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...