نسخه چاپی

پشت پرده قهر قلعه نویی در مراسم جشن قهرمانی

عدم حضور امیر قلعه نویی روی سكوی قهرمانی شوكی بزرگ بود به هواداران این تیم.

امیر قلعه نویی لحظاتی بعد از سوت پایان بازی با داماش و قهرمانی این تیم درحالی که بسیاری از بازیکنان تیم ، فرزندان شان را به درون زمین آورده بودند ،

خیلی آرام و بی صدا به رختکن رفت و برای جشن قهرمانی هم روی سن نیامد. عدم حضور او در این مراسم درحالی که پیش از بازی هم از طرفداران استقلال گلایه کرده بود این حس را در ذهن تداعی می کرد که قلعه نویی تنها به این دلیل در جشن غایب بوده اما غیبت او دلیل دیگری هم داشت.

نحوه برگزاری مراسم ، نظم و ترتیب و داشتن برنامه از پیش تعیین شده برای این جشن ، چیزهایی بود که از قبل بر سر آن توافق شده بود. مسئولان برگزاری مراسم همچنین برای لحظه پایان بازی که مصادف با اذان مغرب بود هم با دعوت از استاد کریم منصوری ،

موذن سرشناس ایرانی ، اذانی زنده را برای حاضرین در ورزشگاه پخش کردند اما امیر قلعه نویی دوست داشت در پایان بازی روی چمن نماز مغرب و عشاء را بخواند. چیزی که به دلیل برنامه ریزی قبلی برای مراسم و پخش زنده جشن قهرمانی و کنداکتور شبکه سوم سیما امکان پذیر نبود.

البته همزمان نمازخانه های ورزشگاه در 6 نقطه از استادیوم بزرگ آزادی شاهد اقامه نماز مغرب بودند اما برای جشن قهرمانی و روی چمن این امکان که نماز جماعت برگزار شود ، وجود نداشت. این اتفاق هم دلخوری قلعه نویی را به همراه داشت و او به رختکن تیم رفت تا نمازش را بخواند. البته شخص فتح الله زاده که به رختکن رفت تا او را به جشن بیاورد هم این را کتمان نکرده که بخشی از دلخوری قلعه نویی مربوط به اتفاقات میان او و سکوها بوده است.

۱۳۹۲/۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...