نسخه چاپی

دیدار مقام ایرانی با سیدحسن نصرالله


معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه ایران و دبیركل حزب الله لبنان، درباره اوضاع لبنان و برخی تحولات منطقه ای و بین المللی، بحث و تبادل نظر كردند.
به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه؛ 'حسین امیر عبداللهیان' در ادامه دیدارهایش با رییس جمهور، نخست وزیر و رییس مجلس ملی لبنان، با دبیركل حزب الله لبنان نیز دیدار و با گرامیداشت یاد و خاطره ماندگار شهدای مقاومت از نقش بارز مقاومت تمجید كرد.

سید حسن نصرالله در این دیدار بر سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از وحدت ملی، تمامیت ارضی و حاكمیت لبنان تأكید كرد.

معاون وزیر امور خارجه كشورمان با اشاره به توطئه دشمنان علیه محور مقاومت، حمایت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران را از مقاومت و مردم فهیم سوریه اعلام كرد و طرح اصلاحات رییس جمهور بشار اسد را مناسب ترین راهكار سیاسی برشمرد.

وی افزود: سوریه از مرحله بحران با موفقیت عبور كرده و نقشه دشمنان منطقه مبنی بر تضعیف محور مقاومت با ناكامی مواجه شده است.

امیر عبداللهیان در این دیدار و در دیدار با سایر مقامات لبنانی از اوضاع بحرین و نقض فاحش حقوق بشر در این كشور ابراز نگرانی كرد و از تداوم راهكار نظامی كه استقلال و حاكمیت بحرین را خدشه دار كرده است، انتقاد كرد.

۱۳۹۱/۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...