نسخه چاپی

تبلیغ همزمان خواننده لس آنجلسی و باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس تهران كه هم اینك به شكل دولتی اداره شده و هزینه‌های بسیاری را بر گردن دولت انداخته در فصل گذشته لیگ برتر رو به تبلیغ كالاهای لوكس و یا تجملاتی خارجی آورده بود. این در حالی است كه این باشگاه می‌توانست از این فرصت برای تبلیغ كالاهای مهم داخلی سود ببرد.


باشگاه پرسپولیس تهران که هم اینک به شکل دولتی اداره شده و هزینه‌های بسیاری را بر گردن دولت انداخته در فصل گذشته لیگ برتر رو به تبلیغ کالاهای لوکس و یا تجملاتی خارجی آورده بود. این در حالی است که این باشگاه می‌توانست از این فرصت برای تبلیغ کالاهای مهم داخلی سود ببرد.
این باشگاه پرطرفدار و پرسابقه پایتخت بر روی پیرآهن خود محصول یک شرکت آلمانی تولید نوشابه‌های انرژی زا حک کرده است که می‌توانست به جای آن در حمایت از محصولات داخلی از یکی از کالاهای سودمند و یا مشهور ایرانی استفاده کند. شرکتی که یکی از اسپانسرهای شبکه‌های ماهواره‌ای ایرانی است چندی قبل از منصور خواننده لس آنجلسی دعوت کرد در یکی از برنامه‌های این شرکت برای تبلیغ «خرس بزرگ» بخواند.
اسپانسرهای دیگر «پرسپولیس» شرکت‌های سرمایه گذاری بخش خودرو است که به تازگی طی قراردادی با دو شرکت خودروساز آلمانی آئودی و اپل قرار است خودرو خارجی وارد کند.
اسپانسر اصلی این تیم، مجموعه گلف سرزمین ایرانیان است که با دارایی زمینی بالغ بر 180 هکتاری به دهک بالای جامعه و مرفهین بی‌درد خدمات می‌دهد.
در این بین آنچه بیشتر به چشم می‌آید نظر مسئولان این باشگاه به جوانب دیگری از جذب اسپانسر است که مخفی مانده است. باید دید اطرافیان و یاران نزدیک به این باشگاه پرطرفدار به دنبال چه اهدافی به دنبال جذب این اسپانسرهای مشکوک هستند و البته در این میان این فرهنگ است که قربانی می‌شود.

۱۳۹۲/۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...